۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۸
انتقال ۵ هزار نهاده دامی به استان بوشهر
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر خبر داد:

انتقال ۵ هزار نهاده دامی به استان بوشهر

بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ۵ هزار تن نهاده دامی شامل سویا، ذرت، کنجاله و جو سهمیه این استان از بندر امام خمینی (ره) در حال انتقال به استان است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر، سید حمیدرضا علم اظهار داشت: با توجه به گرمای زیاد بندر امام خمینی (ره) تخلیه بار کشتی‌های حامل نهاده‌های دامی پهلو گرفته در این بندر ضروری است، به همین دلیل کار تخلیه و بارگیری نهاده‌های دامی توسط شرکت‌های حمل و نقل کالا و کامیون‌های ملکی این اداره کل و سایر دستگاه‌های دولتی استان بوشهر در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین با توجه به نیاز دامداری‌ها  تمهیدات لازم برای تخلیه سریع این کشتی‌ها و انتقال به استان بوشهر با هدف جلوگیری از هرگونه کمبود در بخش ذخایر و نهاده‌های دامی مورد نیاز دامداری‌های این استان دستور کار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر بیان کرد: در زمان حاضر روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ تن نهاده دامی از بندر امام خمینی (ره) به بوشهر منتقل می‌شود.

علم تاکید کرد: با بسیج انجام شده و همکاری سایر دستگاه‌ها از جمله شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان بوشهر در زمینه تامین کامیون‌، تلاش می‌شود کار بارگیری و انتقال نهاده‌های دامی در مدت ۱۰ روز تا ۲ هفته به استان بوشهر انجام شود.

کد خبر: ۹۷٬۱۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha