۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
۵۵ واحد کارگری و فنی و حرفه ای مازندران به خط تولید ماسک پیوستند
مدیرکل تعاون مازندران:

۵۵ واحد کارگری و فنی و حرفه ای مازندران به خط تولید ماسک پیوستند

ساری - مدیرکل تعاون مازندران گفت: ۴۴ آموزشگاه فنی و حرفه ای و ۱۱ واحد تولیدی کارگری استان به خط تولید ماسک و اقلام بهداشتی پیوستند.

به گزارش خبرنگار بازار، کامران اصغری پیش ازظهر دوشنبه در جلسه کمیته کارگری مبارزه با کرونا ویروس، با اشاره به برنامه ریزی برای مقابله با کرونا در واحدهای کارگری استان، اظهار داشت: برای حفظ سلامتی نیروی کار و خانواده آنان باید سالم سازی محیط کاری در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به جلوگیری و حذف حضور غیاب مقرری بگیران بیمه بیکاری تا اطلاع ثانوی افزود: این تصمیم برای حمایت از کارگران و با توجه به وضعیت موجود صورت گرفته است.

وی با تاکید برپرهیز از حضور در خارج منازل برای پیشگیری از سرایت بیماری، مدت تامین اعتبار دفترچه های درمانی کارگران را تا پایان فروردین ماه اعلام کرد و گفت: کارگران بدون نیاز به مراجعه به شعب می توانند از مزایای این طرح برخوردار شوند.

اصغری بر لزوم ارائه دستکش و موادضدعفونی کننده به کارگران در کارگاه های استان تاکید کرد و از آنان خواست تا موارد و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

مدیرکل تعاون مازندران از توزیع ۶۶ هزار عدد ماسک و هزار دست لباس توسط ۴۴ مرکز آموزشگاه فنی و حرفه ای و ۱۱ مرکز تولیدی در استان خبر داد و گفت: این تولیدات بین بیمارستان ها توزیع شده است.

وی از راه اندازی سامانه ای برای ثبت درخواست بیمه بیکاری خبر داد و گفت: کارگران برای ثبت بیمه بیکاری نیاز به مراجعه حضوری به شعب ندارند.

کد خبر: ۹٬۷۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha