۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
فعال‌سازی ۶۶ واحد صنعتی و معدنی راکد استان بوشهر
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد

فعال‌سازی ۶۶ واحد صنعتی و معدنی راکد استان بوشهر

بوشهر- حسینی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از فعال‌سازی ۶۶ واحد صنعتی و معدنی راکد استان بوشهر خبر داد.

سید حسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در سال جاری برای بهبود وضعیت صادرات و ایجاد تسهیلات به صادرکنندگان برنامه‌ریزی قابل قبولی انجام گرفته و مشوق‌های خوبی نیز لحاظ شده که امیدواریم نتیجه مطلوبی نیز در بر داشته باشد.

وی افزود: برای امسال سهم صادرات غیر نفتی استان بوشهر ۵.۹ میلیارد دلار در نظر گرفته شده که در سه ماه نخست امسال بیش از ۲.۴ میلیارد دلار صادرات غیر نفتی از استان بوشهر داشتیم و تا پایان سال به سقف مورد نظر می‌رسیم.

حسینی یادآور شد: صادرات غیر نفتی از استان بوشهر جزء نقشه راه قرار گرفته و مدیریت ارشد استان نیز حمایت‌های لازم را برای تسهیل در صادرات انجام داده و امیدواریم با افزایش صادرات و ارزآوری بیشتر، شاهد رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار نیز باشیم.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطر نشان کرد: فعال‌سازی واحدهای تولیدی و معدنی نیز از برنامه‌های مهم این سازمان در سال جاری است و البته سال گذشته نیز اقدامات خوبی انجام شد و تعدادی واحد غیر فعال به چرخه برگشتند.

حسینی از فعال‌سازی ۶۶ واحد صنعتی و معدنی راکد استان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: در سال گذشته ۳۱ واحد تولیدی راکد و ۱۴ معدن به چرخه بازگشتند و امسال نیز ۲۱ واحد راکد وارد مدار می‌شوند و مجموعا ۶۶ واحد تولیدی راکد و واحدمعدنی راکد وارد چرخه شده و یا خواهند شد.

وی بیان کرد: تکمیل پروژه‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیز در برنامه امسال سازمان قرار دارد و واحدهای صنعتی بر اساس ظرفیت‌های مناطق تکمیل می‌شوند.

کد خبر: ۹۷٬۰۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha