۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
تمام خطوط تولید نساجی هلال فعال شد

تمام خطوط تولید نساجی هلال فعال شد

مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران با اشاره به اینکه رفع موانع تولید در دستور کار هلال احمر قرار گرفته است، از فعال شدن تمام خطوط تولید صنایع نساجی هلال ایران خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از جمعیت هلال احمر، محمدرضا امیریان گفت: با توجه به شرایطی که شرکت صنایع نساجی در ماه‌های اخیر با آن مواجه بود و در تامین نقدینگی چالش‌هایی به وجود آمد، از مساعدت‌های جمعیت هلال احمر بهره‌مند شدیم و پس از حضور میدانی رئیس جمعیت هلال احمر بخش‌های مختلف نساجی هلال راه اندازی و وارد خط تولید شد.

وی افزود: در کارخانه خوانسار و تهران هیچ مشکلی در خطوط تولید ندارد و دستگاه‌های ریسندگی و بافندگی در قسمت نخ و پارچه خوانسار و در قسمت تولید پتو، چادر و البسه فعال هستند و تعهداتی که در خصوص قراردادها داده شده بود نیز در زمان مقرر انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران خاطرنشان کرد: قراردادهایی نیز با جمعیت هلال احمر منعقد می‌شود تا نیازهای امدادی و اضطراری جمعیت نیز تامین شود و تولید در نساجی هلال با توان بیشتر تداوم یابد. ما آمادگی داریم تا با سایر ارگان‌ها نیز همکاری کنیم و اقلام ضروری را در اختیار آن‌ها قرار دهیم و قرارداد تامین اقلام اضطراری امضا کنیم.

وی ادامه داد: سال ۱۴۰۰ را مقام معظم رهبری، سال رفع موانع تولید نام گذاری کرده و بر پشتیبانی از تولید نیز تاکید فرمودند و در همین راستا رئیس جمعیت هلال احمر نیز بر این امر پافشاری دارد و پس از بازدید از خطوط تولید زمینه را برای راه اندازی با تمام توان ایجاد کرد.

امیریان در پایان با اشاره به ظرفیت‌های گسترده شرکت صنایع نساجی هلال ایران گفت: امروز اگر شرایط مهیا باشد، نساجی هلال می‌تواند نیازهای بین المللی را نیز تامین کند و صادرات به کشورهای دیگر را در دستور کار قرار دهد. این امر با همکاری با فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر می‌تواند محقق شود تا زمینه فعالیت این مجموعه دوچندان شود و در عرصه تولید و صادرات دستاوردهای مفیدی به دنبال داشته باشد.

کد خبر: ۹۷٬۰۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha