۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل محور اردبیل - سرچم اختصاص می‌یابد
عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل:

۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل محور اردبیل - سرچم اختصاص می‌یابد

اردبیل- بدری، عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل محور اردبیل - سرچم در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، صدیف بدری، صبح یکشنبه در دیدار با مسئولان راه و شهرسازی اردبیل در محل این اداره کل، اظهار داشت: توسعه طرح‌ها و راه‌های زیربنایی استان به عنوان یکی از نیازهای مبرم و اساسی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مورد توجه واقع شده و به همین منظور در طول سال‌های گذشته اعتبارات خوبی به این حوزه در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: بهره‌مندی از ردیف اعتبار ملی طرح‌ها و پروژه‌های بزرگراهی جزو اولویت‌های اساسی است و به همین منظور در طول سه سال گذشته ۷۵۰ کیلومتر از راه‌های شریانی استان از منابع ملی بهره‌مند شده و این مهم با جدیت ادامه خواهد داشت که مدیون تلاش‌های صادقانه راه و شهرسازی استان هستیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل تصریح کرد: بهبود وضعیت موجود برای بهبود شرایط عبور و مرور در راه‌های مواصلاتی استان برای کم کردن دغدغه تردد ایمنی نیز جزو اولویت‌های اساسی است که باید مورد توجه واقع شود.

بدری بیان کرد: تکمیل تصفیه‌خانه‌های فاضلاب، پایاب‌ سدها و توسعه بزرگراه‌ها برای ما جزو اولویت‌های اساسی است و به همین منظور ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای محور کلور - درام و اردبیل - سرچم از محل این منابع در نظر گرفته شده است که امیدواریم هر چه سریع‌تر تکمیل یابد.

وی با بیان اینکه ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل محور اردبیل - سرچم در نظر گرفته شده است تصریح کرد: از سال آینده اتصال راه‌آهن بستان‌آباد - سراب - اردبیل با ردیف اعتبار ملی سرعت گرفته و مطالعات راه‌آهن اردبیل - پارس‌آباد به اتمام خواهد رسید که بی‌شک برای توسعه استان بسیار حائز اهمیت و اساسی خواهد بود.

کد خبر: ۹۷٬۰۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha