۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
هیچ واحد تولیدی در آذربایجان شرقی تعطیل نشده است
در دوران کرونا

هیچ واحد تولیدی در آذربایجان شرقی تعطیل نشده است

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: صنعتگران آذربایجان شرقی غیرتمند و ایثارگر هستند و در دوران کرونا با وجود تمام سختی ها و مشکلات هیچ واحد تولیدی در استان تعطیل نشد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی روز شنبه در دیدار با جوانان نخبه صنعت استان اظهار کرد: آذربایجان شرقی از استان های صنعتی کشور بوده و اگر صنایع خود را با فناوری های روز تطبیق ندهد از چرخه رقابتی عقب خواهد ماند.

 وی اظهار کرد: با بین المللی شدن رقابت ها صنعت ما از لحاظ کیفیت و رقابت پذیری با مشکل مواجه خواهد شد از این رو صنایع باید خود را به تجهیزات و فناوری روز مجهز کرده و دانش بنیان شوند.

 پورمحمدی با اشاره به اینکه برای ورود به عرصه کارآفرینی، ریسک پذیری لازم است، ادامه داد: ورود به عرصه تولید و صنعت موجب ایجاد اشتغال، افزایش درآمد سرانه و تولید ملی و پیشرفت و توسعه جامعه می شود.

 وی گفت: آذربایجان شرقی با تلاش صنعتگران و تولیدکنندگان در سال های گذشته از نظر واحدهای توسعه ای و تولیدی رتبه های اول و دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

 استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تولیدکنندگان و صنعتگران جهادگران‌ خط مقدم جبهه اقتصادی هستند، خاطرنشان کرد: صنعتگران  آذربایجان شرقی غیرتمند و ایثارگر هستند و در دوران کرونا با وجود تمام سختی ها و مشکلات هیچ واحد تولیدی در استان تعطیل نشد.

 وی با اشاره به مشکلات بیان شده از سوی صنعتگران جوان استان گفت: در شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه مهم‌ترین رسالت مدیران استانی و اقتصادی حمایت از تولید و سرمایه گذاری است و رفع چالش های پیشروی صنایع می تواند تاثیر به سزایی بر اقتصاد استان داشته باشد.

 پورمحمدی اظهار کرد: کشور امروز در شرایط تحریم قرار دارد و به همت جوانان و تولیدکنندگان این تحریم ها را پشت سر خواهیم گذاشت.

کد خبر: ۹۶٬۹۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha