۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
۴۹۲ شهر و روستای استان بوشهر از گاز طبیعی برخوردارند
مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر:

۴۹۲ شهر و روستای استان بوشهر از گاز طبیعی برخوردارند

بوشهر- مدیر عامل گاز استان بوشهر گفت: تاکنون ۹۹ درصد از جمعیت شهری و ۹۷.۶ درصد از جمعیت روستایی استان بوشهر گازدار شده‌اند که این مهم با گازرسانی به ۳۹ شهر و ۴۵۳ روستا حاصل شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر، مسلم رحمانی اظهار داشت: به منظور گازرسانی به شهرها و روستاهای استان، قریب به ۷۴۰۰ کیلومتر شبکه گاز اجرا و همچنین تعداد ۲۱۶ هزار و ۶۱۵ فقره انشعاب در سطح استان نصب شده است.

وی در ادامه، با بیان اینکه در سال ۹۹ و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این شرکت موفق به گازرسانی به بیش از ۷۴ واحد صنعتی دیگر در کل استان شد که به حرکت تولید و پیشرفت صنایع کمک قابل توجهی کرده است، افزود: بر این اساس، تا پایان سال ۹۹ به تعداد ۵۲۳ صنعت در استان گازرسانی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با بیان این که یکی از مواردی که مدیران شرکت گاز استان بوشهر توانسته با همت و تلاش خود رقم بزنند رشد ۸۸ درصدی در وصول مطالبات بوده، گفت: این امر با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، تاثیر مهمی در تامین نقدینگی شرکت ملی گاز ایران داشته است.

وی افزود: واحد مالی این شرکت با همکاری تمامی واحدها، با رعایت صرفه و صلاح شرکت و شروع عملیات مربوط به هزینه های مالی مبنی بر فعالیت (ABC) اقدامات مهم و موثری را در کنترل و مدیریت بودجه های سرمایه ای و جاری شرکت انجام داده است.

رحمانی با اشاره به صادرکردن ۱۰۰ درصد صورتحساب مشترکان گاز استان بوشهر به‌ صورت آنی و برخط گفت: ۲۱ فرایند مرتبط با مشترکین گاز به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شده‌است.

وی گفت: راه‌اندازی سامانه‌های ارتباط با مشتریان برای رسیدگی به شکایت،GIS READY کردن شبکه های گازرسانی برای رسیدگی بهتر در شرایط بحران، سامانه استانی ۱۹۴ ، ثبت ۶ اختراع در زمینه گازرسانی از جمله استفاده از لوله های کامپوزیت و  دستگاه نشت یاب نقطه‌ای، حمایت از طرح‌های پژوهشی و پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترا و کسب رتبه اول جشنواره شهید رجایی در سنوات گذشته، ازجمله اقدامات مهم شرکت گاز استان بوشهر در سال گذشته بود.  

رحمانی در پایان، اظهار داشت: لوح و تندیس مدیریت مالی کشور، تندیس زرین خدمات سبز از سال ۹۶ تا۹۹ ، کسب گواهینامه چهار ستاره تعالی سازمانی، تندیس نقره‌ای مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت، کسب رتبه برتر در بخش‌های روابط عمومی، حراست وHSE  نیز از دیگر موفقیت‌های این شرکت در سال گذشته به شمار می‌رود.

کد خبر: ۹۶٬۹۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha