ریاست ۲ کمیسیون تجارت و صنعت به «لاهوتی» و «نقیب» سپرده شد
تعیین هیات رئیسه جدید دو کمیسیون مشورتی اتاق تهران؛

ریاست ۲ کمیسیون تجارت و صنعت به «لاهوتی» و «نقیب» سپرده شد

با رای اعضای هیات نمایندگان، محمد لاهوتی در جایگاه ریاست کمیسیون «تسهیل تجارت و توسعه صادرات» ابقا شد و علی نقیب به عنوان رئیس کمیسیون «صنعت و معدن» اتاق تهران برگزیده شد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق تهران، در ادامه برگزاری انتخابات کمیسیون های مشورتی اتاق تهران در آغاز دومین سال فعالیت این کمیسیون ها، انتخابات دو کمیسیون «تسهیل تجارت و توسعه صادرات» و «صنعت و معدن» با حضور برخی از اعضای هیات نمایندگان و نمایندگان تشکل ها برگزار شد.

در انتخابات‌ کمیسیون تسهیل‌ تجارت و توسعه صادرات اتاق تهران، محمد لاهوتی که در دو سال گذشته، ریاست این کمیسیون را بر عهده داشت با رای اکثریت اعضا در جایگاه خود ابقا شد؛ بدین ترتیب لاهوتی در دو سال آینده نیز در کسوت رئیس کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات اتاق تهران باقی ماند. در انتخابات نواب رئیس این کمیسیون نیز افشین کلاهی و مهراد عباد دو عضو هیات نمایندگان اتاق تهران به ترتیب به عنوان نایب رئیس اول و نایب رئیس دوم برگزیده شدند.

در انتخابات هیات رئیسه کمیسیون صنعت و معدن هم «علی نقیب» عضو هیات نمایندگان اتاق تهران توانست رای اکثریت را برای هدایت این کمیسیون در دو سال آینده به دست آورد. در ادامه، انتخابات نواب رئیس کمیسیون صنعت و معدن نیز برگزار شد و به موجب نتایج این انتخابات، هرویک یاریجانیان و سجاد غرقی به ترتیب حائز بیشترین رای برای عضویت در هیات رئیسه این کمیسیون شدند.

بدین ترتیب تاکنون انتخابات هیات رئیسه هشت کمیسیون مشورتی اتاق تهران برگزار شده و پس از برگزاری انتخابات نهمین کمیسیون در روزهای آتی، دوره دوم فعالیت این کمیسیون ها به طور رسمی آغاز خواهد شد.

کد خبر: ۹۶٬۸۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha