۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
آمریکا به زودی درباره رمزارزها قانون گذاری می کند
خبری مهم برای رمزارزها؛

آمریکا به زودی درباره رمزارزها قانون گذاری می کند

قبل از اعلام نظر فدرال رزرو در مورد ارز دیجیتال، رئیس بانک مرکزی آمریکا با برایان آرمسترانگ مدیرعامل «کوین بیس» دیدار کرد.

بازار؛ گروه بورس: قبل از اعلام نظر فدرال رزرو  در مورد ارز دیجیتال، «جروم پاول» رئیس بانک مرکزی آمریکا با «برایان آرمسترانگ» مدیر عامل «کوین بیس» دیدار کرد.

طبق تقویم جلسات پاول که روز جمعه علنی شد ، رئیس فدرال رزرو جلسه ای ۳۰ دقیقه ای با آرمسترانگ و همچنین پاول رایان رئیس سابق مجلس نمایندگان پاول رایان در ۱۱ می میلادی برگزار کرده است. دلیل حضور رایان مشخص نیست. وی در اوایل سال ۲۰۱۹ سیاست را ترک کرده و در حال حاضر با شرکت سرمایه گذاری سهام خصوصی Solamere Capital همکاری می کند.

آمریکا به زودی درباره رمزارزها قانون گذاری می کند

به نوشته کوین تلگراف، جروم پاول رئیس فدرال رزرو یا همان بانک مرکزی آمریکا جزئیاتی از این دیدار را منتشر نکرده اما مدیرعامل «کوین بیس» در این باره گفت است: هدف از این دیدار   صحبت با اعضای کنگره و روسای آژانس های مختلف فدرال رزرو برای کمک به پاسخگویی به سوالات درباره  قانون گذاری درباره رمزارزهاست وشفافیت درباره سرمایه گذاری در رمزارزها را بیشتر خواهد کرد .

 آرمسترانگ در این باره افزوده است: نظرات خود را درباره ارز دیجیتال بانک مرکزی چین یا CBDC ابراز کرده و گفته است این ارز "تهدیدی برای وضعیت ارزی ذخیره شده دراز مدت آمریکا است اگر ایالات متحده به سرعت برای ایجاد ارز خود اقدام نکند. در آینده متضرر خواهد شد.

بعد از این اظهارات بود که  پاول رئیس بانک مرکزی آمریکا اعلام کرد که فدرال رزرو در حال پیشبرد تحقیقات برای اجرای CBDC است.

در حالی که دولت ایالات متحده هنوز تصمیمی در مورد دلار دیجیتال اتخاذ نکرده است ، چین همچنان به آزمایش  CBDC خود در چند استان ادامه می دهد. ماه گذشته ۱۰۰۰۰۰ نفر در منطقه شنژن ۳۱ میلیون دلار یوان دیجیتال دریافت کردند و توانستند با استفاده از دستگاه های خودپرداز مبادلات دیجیتال خود را با فیات مبادله کنند.

کد خبر: ۹۶٬۸۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha