۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیارد تومانی بنیاد برکت در ملایر
معاون استاندار همدان خبر داد:

سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیارد تومانی بنیاد برکت در ملایر

همدان - معاون استاندار همدان گفت: بنیاد برکت برای ایجاد ۳۰۰ مورد اشتغال و سرمایه‌گذاری در ۸ روستای شهرستان ملایر با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان؛ قدرت الله ولدی در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری ملایر که با حضور نماینده بنیاد برکت در استان همدان و معاون مدیرکل ستاد فرمان اجرایی امام(ره) در استان همدان برگزار شد، به بسترهای مهیای این شهرستان در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری اشاره کرد و ملایر را در سایه حمایت دولت و اجرای طرح‌های بزرگ اقتصادی همانند یک کارگاه بزرگ سازندگی دانست.

وی سهمیه اشتغال این شهرستان در سال گذشته را بیش از سه هزار نفر عنوان کرد و گفت: تا پایان سال گذشته بیش از چهار هزار مورد اشتغال در ملایر ایجاد و ۱۵۶ درصد از اشتغال این شهرستان محقق شد و سرانه اشتغال ملایر بالاتر از سهمیه انجام شد.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه در طرح ابتکاری «۲۰۰ طرح؛ ۲۰۰ روستا» توسط سه دستگاه بنیاد شهید، کمیته امداد و بهزیستی ملایر، سرمایه‌گذاری‌های خوبی صورت گرفت و افزود: از مهر سال ۹۸ تا مهر سال گذشته بیش از ۵۵۵ طرح در روستاهای ملایر با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان اجرا شد.

ولیدی اضافه کرد: هم اکنون نیز بنیاد برکت برای ایجاد ۳۰۰ مورد اشتغال و سرمایه‌گذاری در هشت روستای این شهرستان با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان اعلام آمادگی کرده است.

کد خبر: ۹۶٬۸۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha