۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
تکمیل طرح‌های عمرانی روستاهای اهر و هریس با اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

تکمیل طرح‌های عمرانی روستاهای اهر و هریس با اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی

اهر- محرم زاده، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تکمیل طرح‌های عمرانی روستاهای اهر و هریس با اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی خبر داد.

احمد محرم زاده در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: روستاهای منطقه ارسباران به خصوص شهرستان‌های اهر و هریس از محرومیت رنج می‌برند و تابه‌حال آن‌چنان که باید و شاید در مسیر دریافت خدمات دولت و زیرساخت‌های زیربنایی قرار نگرفته‌اند.

وی با تأکید بر عقب‌ماندگی شهرستان‌های اهر و هریس از نظر احداث راه‌های روستایی از میانگین کشوری تصریح کرد: متأسفانه دیوار حائل در روستای سرای شهرستان هریس به طول ۱۱۰ متر احداث گردیده، ولی به لحاظ محدودیت منابع مالی این طرح به صورت نیمه‌تمام مانده است.

محرم‌زاده ابراز داشت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام مناطق روستایی، بازنگری طرح هادی ۸۳ روستا و سایر نیازمندی‌های ضروری روستاهای اهر و هریس نیازمند تخصیص اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی خواستار افزایش اعتبارات عمران روستایی شهرستان‌های اهر و هریس شد و خاطرنشان کرد: با توجه به محرومیت روستاهای اهر و هریس؛ انتظار داریم تا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به تبع وظایف و اهدافی که در حوزه محرومیت‌زدایی دارد نگاه ویژه‌ای به رفع محرومیت از روستاهای اهر و هریس داشته باشد.

کد خبر: ۹۶٬۷۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha