۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
اعتبارات یک دهه گذشته آب منطقه ای گلستان بی سابقه است
نماینده مردم گرگان و آق قلا:

اعتبارات یک دهه گذشته آب منطقه ای گلستان بی سابقه است

گرگان- سنگدوینی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: تخصیص ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای آب منطقه ای در یک دهه گذشته بی سابقه بوده است.

رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: مدیر باید در شرایط بحران قدرت تصمیم گیری داشته باشد و اجازه ندهد که مردم با بحران مواجه شوند.

وی با بیان اینکه در مجمع نمایندگان استان بیش از یک سال به دنبال حل مشکل تامین آب استان هستیم، افزود: با تلاش های انجام شده برای بحران ۱۴۰۰ اعتبارات خوبی در نظر گرفته شد اما متاسفانه با توجه به اینکه این اعتبارت دیر ابلاغ شد اقدامی تاثیر گذاری در آب منطقه ای برای رفع کمبود آب انجام نشده است.

سنگدوینی ادامه داد: یک مدیر باید از حیثیت و آبروی خودش به عنوان مدیر هزینه می کرد و اقدام به حقر چاه انجام می شد تا چنین روزی مردم با مشکل مواجه نشود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا تاکید کرد: در حال حاضر ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای آب منطقه ای ابلاغ شده اما هیچ کاری انجام نشده است، اگر حفر چاه ها انجام می شد این اعتبارات را می توانستید به پیمان کاران خود پرداخت کنید و در کوتاه ترین زمان تجهیز چاه ها را انجام دهید بدون اینکه مردم با مشکل مواجه شوند.

وی بیان کرد: در حال حاضر هشت حلقه چاه حفر شده در اطراف شهر گرگان وجود دارد که برای تجهیز آن شاید کمتر از هشت میلیارد تومان اعتبار نیاز داشته باشد.

سنگدوینی بودجه های آب منطقه ای را در یک دهه گذشته بی سابقه داست و گفت: در حال حاضر عذر خواهی از مردم  دردی دوا نمی کند و شرکت آب منطقه ای باید با تمام امکانات بصورت شبانه روز تلاش کند تا آب این هشت حلقه چاه را در کمترین فرصت وارد مدار کند.

کد خبر: ۹۶٬۷۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha