۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
بیش از ۵۹ میلیون تردد خودرو در راه‌های آذربایجان‌شرقی ثبت شد
مسئول مدیریت راه‌های آذربایجان شرقی:

بیش از ۵۹ میلیون تردد خودرو در راه‌های آذربایجان‌شرقی ثبت شد

تبریز- مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: ۵۹ میلیون و ۵۵۰ هزار تردد خودرو طی سه ماه اول امسال در راه‌های مختلف استان ثبت شد.

به گزارش بازار، حسین بلوکی افزود: این تعداد تردد از دستگاه‌های ترددشمار آنلاین در راه‌های مختلف استان به دست آمده و تعداد آنها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: از کل تردد ثبت شده ۱۵ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۵ درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک بوده و مسیرهای رفت و برگشت تبریز - ایلخچی با بیش از هشت میلیون و ۶۳۳ هزار مورد، بیشترین میزان تردد را به خود اختصاص داده است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی بیان کرد: مسیرهای تبریز- صوفیان با بیش از پنج میلیون و ۱۷۱ هزار، ایلخچی- آذرشهر با بیش از سه میلیون و ۲۸۲ هزار و مسیر بناب – مراغه با یک میلیون و ۴۰۳هزار تردد، پرترددترین محورهای استان بود.

بلوکی با بیان اینکه مسیرهای ملکان - بناب، خواجه تبریز و میاندوآب - ملکان از دیگر مسیرهای پرتردد این بازه زمانی بود، ادامه داد: طی سه ماه اول سال جاری دستگاه ترددشمار در مسیر تبریز - سهند به صورت رفت و برگشت نصب و راه‌اندازی شد و با نصب آن تعداد دستگاه‌های ترددشمار آنلاین در سطح استان به ۸۴ دستگاه رسید.

کد خبر: ۹۶٬۶۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha