۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
راه اندازی شهرک تخصصی فولاد در آذربایجان شرقی
سرپرست معاونت معادن و صنایع معدنی وزارت صمت خبرداد؛

راه اندازی شهرک تخصصی فولاد در آذربایجان شرقی

تبریز- سرپرست معاونت معادن و صنایع معدنی وزارت صمت گفت: با توجه به ظرفیت های فولادی و توان تولید واحدهای صنعتی، شهرک تخصصی فولاد در آذربایجان شرقی راه اندازی می شود.

به گزارش بازار، اسدالله کشاورز در حاشیه بازدید از واحدهای فولادی آذربایجان شرقی اظهار داشت: همزمان اقداماتی در وزارت صمت برای تامین مواد اولیه واحدهای صنعتی در حال انجام است و با توجه به سهمیه های ابلاغی درحال حاضر مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه نیاز واحدهای فولادی به شمش فولادی در سال‌های آینده بسیار مهم است؛ ادامه داد: ممکن است در مواردی در زمینه آهن اسفنجی کمبود وجود داشته باشد که به فعالین این بخش توصیه می کنیم از محل آهن قراضه نیاز خود را رفع کنند.

سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی، اضافه کرد: در ستاد تسهیل مشکلات صنایع نظیر مسائل مالیاتی، گمرکی و حقوق و دستمزد مورد بررسی قرار گرفته و نسبت به حل چالش های یاد شده اقدام می شود.

کشاورز با اشاره‌ به ظرفیت موجود در صنایع فولادی آذربایجان شرقی اظهار داشت: با تکمیل و راه اندازی شهرک تخصصی فولاد شاهد توسعه، اشتغال پایدار و آبادانی در منطقه باشیم.

وی گفت: با آمایش سرزمینی که اتفاق افتاده و به دلیل آب بر بودن این صنایع ، تلاش شده به عنوان بهترین نقطه برای جانمایی، صنایع فولادی استان در منطقه تیکمه داش شهرستان بستان آباد مستقر شوند.

کد خبر: ۹۶٬۶۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha