۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
 اولین بوتیک هتل زنجان افتتاح می شود
مدیرکل میراث فرهنگی زنجان:

اولین بوتیک هتل زنجان افتتاح می شود

زنجان- مدیرکل میراث فرهنگی زنجان گفت: اولین بوتیک هتل با طراحی و مرمت تحسین‌ برانگیز در بنای تاریخی شهر زنجان افتتاح می شود.

به گزارش بازار به نقل از میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: اولین بوتیک هتل زنجان  با طراحی و مرمت تحسین‌برانگیز در بنای تاریخی شهر زنجان در زنجان طی هفته گردشگری افتتاح شد. 

وی اظهار کرد: چنین پروژه‌هایی بافت‌های ارزشمند شهر را حفظ می‌کنند و همه مردم از فواید آن بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: تعمیر، مرمت و تجهیز داخل بنا، تجهیز اتاق‌های اقامتی، آشپزخانه، اتاق مدیریت، اتاق‌های فروش صنایع‌دستی اجرای دیوار محوطه، سرویس‌های بهداشتی، اجرای کف‌سازی و همچنین نصب در و پنجره فضاها، مرمت راه‌پله داخلی و اصلاح ارتفاع پله‌ها، محوطه‌سازی و ... از جمله اقداماتی است که در عملیات مرمت این بنای تاریخی انجام شده است.

ارجمند تاکید کرد: بوتیک‌هتل‌، مکان اقامتی است که تاریخ، سنت و فرهنگ غنی منطقه را به‌نمایش می‌گذارد و به‌عنوان جاذبه‌های توریستی در نظر گرفته می‌شوند.

وی گفت: بوتیک هتل‌ها معمولا در محله‌های پر رفت و آمدِ شهری یا گاهی در ساختمان‌های قدیمی تازه بازسازی شده ساخته می‌شوند، چرا که هدف بیشتر این هتل‌ها جذب بازدیدکننده و مهمان به صورت همزمان است.

کد خبر: ۹۶٬۶۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha