۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
۳ هزار و ۸۵۲ نفر اشتغالزایی جدید در بخش کشاورزی قزوین ثبت شد
معاون جهاد کشاورزی قزوین:

۳ هزار و ۸۵۲ نفر اشتغالزایی جدید در بخش کشاورزی قزوین ثبت شد

قزوین- تبسمی، معاون سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: سال گذشته سه هزار و ۸۵۲ مورد اشتغالزایی جدید در بخش کشاورزی قزوین ثبت شد که از سهمیه اشتغالزایی استان نیز فراتر بود.

حمید رضا تبسمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: نقش کشاورزی در احیاء اشتغال و اقتصاد در استانهایی نظیر قزوین که از زیرساخت های خوبی در حوزه کشاورزی برخوردارند میتواند بسیار اثربخش باشد، به شرطی که برنامه ریزی ها و تلاش برای توجه و رونق این عرصه به اندازه کافی وجود داشته باشد.

وی گفت: در استان قزوین کشاورزی به عنوان یکی از مهم ترین مشاغل مردم در دهه های گذشته مطرح بوده است و اکنون حتی با توجه به کم آبی های ایجاد شده هنوز شاهد این هستیم که سالانه تعداد زیادی از مشاغل در این حوزه ایجاد می شود که خوشبختانه استان قزوین هر ساله در تحقق سهم اشتغال خود موفق عمل کرده است.

معاون سازمان جهاد کشاورزی قزوین اظهار داشت: به حرکت در آوردن چرخ های اقتصاد کشور در سایه حمایت از بخش کشاورزی و افزایش تولیدات این حوزه امکان پذیر است و امروز زمان آن رسیده است که در بخش اقتصادی حوزه کشاورزی بتوانیم با صادرات و ایجاد ارزش افزوده درآمدزایی داشته باشیم.

تبسمی بیان کرد: برای امسال نیز سهم استان قزوین در ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی ۳ هزار و ۶۸۴ نفر در نظر گرفته شده است که تا پایان امسال قطعا این میزان اشتغالزایی محقق خواهد شد.

وی در پایان افزود: ارائه تسهیلات حمایتی به فعالین این حوزه و تلاش برای ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی، حمایت از طرح های مرتبط با صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی و اعطای کمک هزینه های مختلف از نمونه طرح های تشویقی است که در این حوزه اعمال شده است.

کد خبر: ۹۶٬۶۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha