۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۲
طرح مجلس برای شفاف سازی وضعیت خزانه در زمان تحویل دولت
عضو کمیسیون اقتصادی به بازار خبر داد

طرح مجلس برای شفاف سازی وضعیت خزانه در زمان تحویل دولت

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح «تعیین شاخص اقتصادی دولت مستقر به دولت منتخب» می کوشیم تا با تعیین شاخص‌ها از شانه خالی کردن دولت پیرو مسئولیت‌های خود جلوگیری کنیم.

محسن علیزاده در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار با اشاره به طرح انتقال دولت در کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در حال حاضر کمیسیون مشغول تعریف شاخص های اقتصادی طرح انتقال دولت است.

وی با بیان اینکه طرح انتقال دولت به زودی نهایی خواهد شد، بیان داشت: این طرح با همکاری کمیسیون اقتصادی و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس تهیه خواهد شد و احتمالا پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه، به صحن علنی مجلس ارائه و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در این طرح می کوشیم تا با تعیین شاخص‌ها از شانه خالی کردن دولت پیرو مسئولیت‌های خود جلوگیری کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهارداشت: در این طرح تلاش می‌شود تا ادعای دولت ها پیرو فعالیت هایشان شفاف شود و به اصطلاح دولتی نیاید و نگوید که ما خزانه را پر تحویل دادیم و دولت بعدی هم بگوید ما خزانه خالی تحویل گرفتیم چراکه این مسئله باید برای مردم روشن و شفاف باشد.

این نماینده مجلس گفت: پیرو این طرح قرار است هیئتی باحضور روسای کمیسیون های اقتصادی مجلس، اعضای هیئت رئیسه مجلس، نماینده دیوان محاسبات، نماینده سازمان بازرسی و معاونت های اقتصادی دولت تشکیل شود.

کد خبر: ۹۶٬۶۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha