۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
تصمیم لحظه‌ای درخصوص تعطیلی بازار زنجان خروجی لازم را ندارد
دادستان زنجان:

تصمیم لحظه‌ای درخصوص تعطیلی بازار زنجان خروجی لازم را ندارد

زنجان - دادستان زنجان به مصوبه تعطیلی بازار در استان اشاره کرد و گفت: در خصوص تعطیلی بازار باید همه جوانب بررسی و سپس تصمیم‌گیری شود و تصمیم لحظه‌ای و ثانیه‌ای نتیجه گیری لازم را ندارد.

حجت‌الاسلام محسن کرمی در گفتگو با خبرنگار بازار، بر لزوم افزایش نظارت ها در روند توزیع میوه یارانه ای شب عید در استان تاکید کرد و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا باید تعداد مراکز عرضه میوه شب عید افزایش یاید تا شاهد صف های طولانی نباشیم.

وی با بیان اینکه در زمینه قیمت گذاری میوه شب عید باید همه جوانب درنظر گرفته شود، اظهار کرد:  قیمت یارانه‌ای میوه شب عید که شامل سیب و پرتقال است  با دقت بیشتری تعیین می‌شد.

دادستان زنجان  به مصوبه تعطیلی بازار در استان اشاره کرد و گفت: در خصوص تعطیلی بازار باید همه جوانب بررسی و سپس تصمیم گیری شود و تصمیم لحظه‌ای و ثانیه ای نتیجه گیری و خروجی لازم را ندارد.

کرمی با بیان اینکه با وجود مصوبه تعطیلی بازار و واحدهای صنفی به جز واحدهای عرضه کننده مایحتاج عمومی، در حال حاضر برخی مغازه های بازار زنجان و سایر واحدهای صنفی به فعالیت خود ادامه می‌دهند، ابراز کرد:  تردد مردم سطح شهرهای زنجان افزایش محسوسی دارد و این برای سلامتی مردم خوب نیست.

کد خبر: ۹٬۶۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha