۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
ایرادهای مسکن مهر در طرح اقدام ملی مسکن تکرار نشود
فرماندار همدان:

ایرادهای مسکن مهر در طرح اقدام ملی مسکن تکرار نشود

همدان - محمدی، فرماندار همدان تاکید کرد: ایرادهای مسکن مهر در طرح اقدام ملی مسکن نباید تکرار شود.

محمدعلی محمدی در گفتگو با خبرنگار بازار در حاشیه برگزاری کارگروه امور زیربنایی و تامین مسکن همدان گفت: طرح مسکن مهر بدون تجربه قبلی و با مشکلاتی گوناگون انجام شد به طوری که در تامین زیرساختهای مورد نیاز این طرح مشکل داشتیم.

وی با بیان اینکه جانمایی نامناسب مهمترین ایراد طرح های مسکن مهر بود، افزود: با تجربه مسکن مهر نباید ایرادها در طرح اقدام ملی مسکن تکرار و هزینه های اضافی به مردم تحمیل شود.

فرماندار همدان با اشاره به گزارش راه و شهرسازی استان همدان مبنی بر ثبت نام چهار هزار و ۹۰۰ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در همدان و آغاز ساز و کارهای اجرای این طرح، تاکید کرد: انتظار داریم اجرای طرح اقدام ملی مسکن در همدان جدی تر پیگیری شود و این طرح در حد حرف باقی نماند و کار دیده شود.

محمدی افزود: هنوز تعدادی از پروژه های مسکن مهر مشکلات قانونی و پایان کار دارند که راه و شهرسازی باید به صورت موردی بررسی، اقدام حقوقی و مشکل این واحدها را رفع کند.

وی با قدردانی از اقدام اداره تعاون در حل مشکل تعاونی مسکن توانیابان ضایعه نخایی همدان، عنوان کرد: اعتباراتی از بهزیستی و راه و شهرسازی برای تسریع در پیشرفت این طرح تامین شد که بهزیستی به عنوان متولی کار باید ضمن انتخاب پیمانکار قوی بنحوی اقدام کند که فصل کاری از دست نرود.

فرماندار همدان در خصوص طرح احداث ۳۲۵ واحد مسکن روستایی مصوبه سفر محمدباقر نوبخت به همدان نیز گفت: ۱۰۰ واحد این طرح در مراحل پایانی و آماده سازی جهت بهره برداری در سفر مجدد وی به استان در آینده نزدیک است و مابقی طرح برابر اعلام بنیاد مسکن طی چهار ماه تکمیل خواهد شد.

وی تاکید کرد: مسکن بحث مهمی است که نیاز به پیگیری دارد و پیشبرد کار در این حوزه باید با زمانبندی مشخص انجام شود و اعتبارات قابل جذب طرح های مسکن نباید بدون اقدام باقی بماند.

کد خبر: ۹۶٬۵۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha