۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
رفع کمبودها برای تامین آب شرب مردم نایسر سنندج در اولویت قرار دارد
مدیرعامل آبفا کردستان:

رفع کمبودها برای تامین آب شرب مردم نایسر سنندج در اولویت قرار دارد

سنندج- تخت شاهی، مدیرعامل شرکت آبفا کردستان از پیگیری ویژه این شرکت در راستای رفع کمبودها برای تامین آب شرب مورد نیاز مردم نایسر سنندج خبر داد.

علیرضا تخت شاهی در گفتگو با خبرنگار بازار و در واکنش به اعتراض های مردم در خصوص قطعی و کمبود آب در نایسر سنندج، اظهار کرد: در حال حاضر چندین پروژه شرکت آبفا برای جبران کمبودهای نایسر سنندج در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تاکنون ۷۵ کیلومتر شبکه آب و ۶۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در نایسر اجرا شده است ولی با توجه به رشد قابل توجهی جمعیت در این ناحیه به ویژه طی یک دهه اخیر نیاز است که اقدامات بیشتری برای جبران کمبودهای نایسر اجرایی و عملیاتی شود.

مدیرعامل شرکت آبفا استان کردستان با اشاره به نیاز چندین‌ مسیر در نایسر برای اصلاح شبکه های آب و فاضلاب و انشعابات، بیان کرد: شرکت آبفا استان کردستان به صورت ویژه تامین اعتبار و اجرایی کردن این پروژه ها را دنبال و پیگیری می کند.

وی با اشاره به بهره برداری از مخزن دو هزار مترمکعبی برازان  طی چندوقت اخیر با ظرفیت دو هزار مترمکعب، عنوان کرد: در حال پیگیری برای دریافت ۸۰ میلیارد ریال اعتبار جهت انجام طرح های اصلاح شبکه آب و فاضلاب در نایسر سنندج هستیم.

تخت شاهی با اشاره به توسعه نایسر به دلیل ساخت و سازهای عمدتا غیرمجاز، اظهار کرد: از شهروندان ساکن در این ناحیه درخواست صبوری و همراهی برای حل مشکلات آب و فاضلاب و اصلاح شبکه در این نقاط را داریم.

وی در پایان گفت: ما از تمامی ظرفیت های در اختیار شرکت در راستای رفع این مشکلات استفاده می کنیم و انتظار داریم که مسئولان استانی و شهرستانی نیز در راستای تامین به موقع اعتبار مورد نیاز برای این پروژه ما را همکاری کنند.

منطقه نایسر سنندج که از سال ۱۳۸۵ از یک روستا به ناحیه منفصل شهری تبدیل شده است، بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد و متاسفانه در بخش های مختلف زیرساختی نیز با مشکلات و کمبودهای جدی مواجه است.

کد خبر: ۹۶٬۴۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha