۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳
کمبود علوفه و جو دام‌های مولد را روانه کشتارگاه‌ها کرده است
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

کمبود علوفه و جو دام‌های مولد را روانه کشتارگاه‌ها کرده است

رضایی، نماینده مردم کنگاور در مجلس، گفت: کمبود علوفه و بالا بودن قیمت جو در بازار نگرانی دامداران را به همراه داشته و این موضوع منجر به کشتار دام‌های مولد شده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی رضائی نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی، در خصوص مشکلات دامداران در زمینه کمبود علوفه و نهاده‌های دامی، گفت: کمبود علوفه و بالا بودن قیمت جو در بازار نگرانی دامداران را به همراه داشته و این موضوع منجر به کشتار دام‌های مولد شده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عدم تامین نهاده مورد نیاز دامداران و کاهش توان نگهداری دام‌ها باعث عرضه بیش از حد دام به کشتارگاه‌ها شده است، عنوان کرد: وزارت جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط باید در راستای حمایت از دامداران اقدامات لازم در زمینه تامین نهاده و علوفه مورد نیاز آنها را داشته باشند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دامداران و عشایر میزان بسیار زیادی از نیاز بازار داخلی به گوشت قرمز را تامین می‌کنند و تلاش‌های آنها بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: کشتار دام‌های مولد باعث می‌شود در آینده میزان تولید گوشت قرمز به شدت کاهش پیدا ‌کند. کاهش تولید گوشت قرمز و برهم خوردن عرضه و تقاضا در بازار افزایش قیمت را به همراه دارد.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی، افزود: باید وزارت جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های مربوطه ملزم به ساماندهی تامین نهاده‌ دامی و علوفه شوند.

کد خبر: ۹۶٬۳۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha