۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
کمک مالی ۵۵ هزاری دلاری تویوتا به ۳۷ نماینده جمهوری خواه آمریکا
ام اس ان بی سی نیوز خبر داد؛

کمک مالی ۵۵ هزاری دلاری تویوتا به ۳۷ نماینده جمهوری خواه آمریکا

شبکه ام اس ان بی سی نیوز گزارش داد، تعدادی از شرکت‌های آمریکایی که پیش از این گفته بودند کمک‌های مالی به حزب جمهوری خواه این کشور را متوقف خواهند کرد همچنان به این حزب کمک مالی ارائه می‌دهند.

به گزارش بازار، شبکه تلویزیونی ام اس ان بی سی نیوز افزود: بعد از انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا که شمار زیادی از اعضای ارشد حزب جمهوریخواه با نتایج آن مخالفت کردند، همچنین بعد از حمله به ساختمان کنگره، تعدادی از شرکت‌های بزرگ در این کشور اعلام کردند که اعطای کمک مالی به حزب جمهوریخواه و اعضای آن را متوقف خواهند کرد. اما اکنون نتایج یک بررسی نشان می‌دهد که بسیاری از آن شرکت‌ها قول شان را نقض کرده اند و شرکتی مانند تویوتا هم که بعد از حمله به ساختمان کنگره اعلام کرده بود کمک مالی به جمهوریخواهان را متوقف خواهد کرد، اکنون مشخص شده که ۵۵ هزار دلار به ۳۷ نماینده جمهوریخواه که از تایید نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خودداری می‌کردند، داده است.

نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که شرکت تویوتا بسیار بیشتر از شرکت‌های دیگر آمریکا به حزب جمهوریخواه آمریکا و اعضای ارشد این حزب کمک می‌کند.

اکثر نمایندگان جمهوریخواه که شرکت تویوتا به آن‌ها کمک مالی داده است، از طرحی قانونی در تگزاس برای به چالش کشیدن نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت کرده بودند.

کد خبر: ۹۶٬۲۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha