۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰
مهلت ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن تا ساعت ۲۴ یکشنبه

مهلت ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن تا ساعت ۲۴ یکشنبه

دفتر اقتصاد مسکن اعلام کرد: بر اساس آخرین آمار در عصر ۲۵ اسفندماه بیش از ۴۸۱ هزار نفر در گروه چهارم مرحله دوم در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند و ثبت نام تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی آخرین روند ثبت نام گروه چهارم مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن را که که از روز گذشته ۲۴ اسفند در استان های تهران، آذربایجان شرقی، قم و جنوب سیستان و بلوچستان آغاز شده است و تا ساعت ۲۴ امشب ۲۵ اسفندماه ادامه دارد را اعلام کرد.

بنا بر اعلام دفتر اقتصاد مسکن، متقاضیان گروه چهارم در استان های اعلام شده تاکنون از طریق سامانه tem.mrud.ir ، در مجموع ۴۸۱ هزار و ۷۸۰ نفر ثبت نام کرده اند.

این گزارش حاکی است که تاکنون در تهران ۴۳ هزار و ۵۷۱ نفر، در آذربایجان شرقی ۱۷ هزار و ۸۵۵ نفر، سمنان ۳ هزار و ۹۸۵ نفر، سیستان و بلوچستان ۲۱ هزار و ۹۸۹ نفر، و در استان قم ۷ هزار و ۴۷۳ نفر ثبت نام کرده اند.

گفتنی است بنا بر اعلام معاونت مسکن و ساختمان متقاضیان می توانند تا ساعت ۲۴ امشب ۲۵ اسفندماه ثبت نام خود را از دو طریق سامانه اینترنتی به نشانی tem.mrud.ir و یا از طریق سامانه پیامکی به سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ انجام دهند.

کد خبر: ۹٬۶۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha