۸ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
پرداخت ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پاداش به مشترکان برق حوزه صنعت و کشاورزی اردبیل
مدیرعامل شرکت توزیع برق اردبیل خبر داد:

پرداخت ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پاداش به مشترکان برق حوزه صنعت و کشاورزی اردبیل

اردبیل - قدیمی، مدیرعامل شرکت توزیع برق اردبیل از پرداخت دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پاداش مصرف بهینه برق به مشترکان بخش صنعتی و کشاورزی در استان خبر داد.

حسین قدیمی در گفت‌وگو با بازار، اظهار کرد: با سپری شدن یک هفته از ایام گرم تابستان مصرف برق به نحوی کنترل شده تا قطعی‌ و خاموشی‌های کمتری را در سطح استان شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: همچنان از مشترکان بخش خانگی انتظار داریم تا ۱۰ درصد مصرف خود را در ساعات پیک ۱۲ ظهر تا ۱۸ عصر تعدیل کرده و به پایداری شبکه کمک کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اردبیل بیشترین مصرف برق را در یک هفته سپری شده از تابستان مربوط به مناطق شمالی استان اعلام کرد و گفت: استفاده از وسایل سرمایشی به ویژه کولرهای آبی و گازی، مصرف برق را تا ۱۵ درصد در این مناطق افزایش داده ولی انتظار می‌رود با تنظیم کولرهای گازی به ۲۵ درجه و کولرهای آبی به دور کند فرآیند مصرف بهینه مورد توجه قرار گیرد.

قدیمی در مورد مشترکان بخش کشاورزی نیز افزود: ۲۲ مشترک که بیشترین همکاری را با شرکت توزیع برق داشتند در یک سال گذشته ۲۰۰ میلیون تومان پاداش گرفتند و امسال نیز از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریورماه قرار است با رعایت الگوهای مصرف و خاموشی چهار ساعته تجهیزات خود در ساعات پیک، ۲۰ ساعت مصرف رایگان برق را داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ۱۵ درصد میزان مصرف انرژی در بخش صنعتی، ۱۰ درصد در بخش کشاورزی و هفت درصد نیز در بخش خانگی با افزایش مصرف روبه‌رو هستیم که با اعمال بسته‌های تشویقی تلاش می‌کنیم تا این فرآیند را مدیریت کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اردبیل از پرداخت دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پاداش برای بخش صنایع و ۲۰۰ میلیون تومان نیز برای بخش کشاورزی خبر داد و اضافه کرد: امسال با یک‌هزار و ۲۰۰ مشترک بخش صنعتی و کشاورزی تفاهمنامه‌ای به امضا رساندیم تا در تابستان مصرف خود را به درستی کنترل کنند.

کد خبر: ۹۶٬۱۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha