۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲
هم افزایی صنعت بورس و بیمه نوید بخش اتفاقات خوب برای سهامداران
مدیر عامل بیمه ملت عنوان کرد

هم افزایی صنعت بورس و بیمه نوید بخش اتفاقات خوب برای سهامداران

همفکری در راستای هم افزایی بین دو صنعت بورس و بیمه نوید بخش اتفاقات خوب برای سهامداران و سرمایه گذاران بیمه است تا ضمن بررسی مسائل و مشکلات، راهکارهای مناسب برای آنها ارائه شود.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، اسماعیل دلفراز مدیر عامل بیمه ملت با بیان مطلب فوق در حاشیه میز صنعت بیمه، گفت: خوشبختانه صنعت بیمه در ارتباط تنگاتنگ با بخش سرمایه گذاری است. صنعت بیمه از دو جنبه برای اقتصاد کشور تاثیر قابل توجهی به همراه دارد که یکی موضوع انتقال و پوشش ریسکی است که توسط صنعت بیمه انجام و اقتصاد کشور بیمه می شود و جنبه دوم آن درآمدهای شرکت های بیمه است که در بخش بورس سرمایه گذاری می شود.

وی با عنوان این مطلب که وجود ثبات در بازار سرمایه شرایط را برای شرکت های بیمه ای امن تر می کند تا با آرامش بیشتری در این بازار سرمایه گذاری کنند، ادامه داد: در حال حاضر ۲۶ شرکت بیمه در بازار سرمایه حضور دارند و سرمایه گذاری های خود را در این بازار انجام می دهند، به طوریکه ۸/۲ درصد بازار سرمایه در اختیار شرکت های بیمه ای است.

دلفراز ضمن اظهار امیدواری از نشست های تخصصی بازارسهام و سرمایه و صنعت بیمه، اظهار داشت: همفکری در راستای هم افزایی بین دو صنعت بورس و بیمه نوید بخش اتفاقات خوب برای سهامداران و سرمایه گذاران بیمه است تا ضمن بررسی مسائل و مشکلات، راهکارهای مناسب برای آنها ارائه شود.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری سندیکا تاکید کرد: امیدواریم با شروع جلسات تخصصی بین این دو صنعت شاهد حضور شرکت های بیمه ای و ارتقای فعالیت های آنان در بازار و سرمایه گذاری های آنان بوده و فضای مناسبی برای استقبال از سهام شرکت های بیمه ای ایجاد شود

کد خبر: ۹۶٬۰۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha