۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
 ۶۶ هزار تن گندم و کلزا در مازندران خریداری شد
مدیرکل غله مازندران:

۶۶ هزار تن گندم و کلزا در مازندران خریداری شد

ساری- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: خرید تضمینی محصول گندم و کلزا در استان از مرز ۶۶ هزار تن فراتر رفته است.

به گزارش بازار به نقل از غله مازندران، عباسعلی وفایی نژاد اظهار داشت: از زمان آغاز عملیات خرید تضمینی محصولات کشاورزی در استان تاکنون ۵۸ هزار و ۲۰۰ تن گندم از کشاورزان خریداری شد و ۱۹۰ میلیارد تومان بابت مطالبات پرداخت شد.

وفائی نژاد افزود: گندم تولیدی کشاورزان مازندرانی با ۴ درصد افت مفید و ۱ درصد غیر مفید هر کیلو گندم به قیمت ۵ هزار تومان خریداری می‌شود.

وی گفت: با توجه به تلاش ها و پیگیری هایی که در سطح استان و کشور صورت گرفت و همچنین ثبت اسناد در سامانه، مابقی مطالبات کشاورزان به زودی و به صورت مرحله ای از طریق بانک عامل به حساب آنها پرداخت خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران همچنین در پایان به خرید دانه روغنی کلزا در استان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۸ هزار و ۳۵۳ تن کلزا از کشاورزان مازندران خریداری شد که اسناد ثبت شده در سامانه بانک به مبلغ ۳۴ میلیارد و ۸۸۳ میلیون تومان بابت مطالبات این افراد تاکنون پرداخت شد که امید است در ادامه براساس ثبت اطلاعات ورودی بانک نسبت به پرداخت طلب کشاورزان اقدام شود.

کد خبر: ۹۶٬۰۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha