۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱
خرید تلفنی از بازارهای کوثر اصفهان/امکان پرداخت ۶ ماهه وجه کالا توسط کادر درمانی
شهردار اصفهان خبر داد

خرید تلفنی از بازارهای کوثر اصفهان/امکان پرداخت ۶ ماهه وجه کالا توسط کادر درمانی

اصفهان - شهردار اصفهان از امکان خرید تلفنی از بازارهای کوثر اصفهان خبر داد و گفت: این امکان را برای کادر درمانی درگیر کرونا پیش بینی کردیم تا کالاهای مورد درخواست در منازل به آنها تحویل داده شود و ۶ ماه بعد وجه را پرداخت کنند.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی اظهار داشت: همه پیش بینی های لازم انجام شده تا در شرایط فعلی شیوع کرونا تجمعی انجام نشده و بهداشت رعایت شود.

شهردار اصفهان افزود: طبق هماهنگی با مخابرات تلفن چهاررقمی ۳۵۵۳ برای سفارش تلفنی مشتریان به بازارهای کوثر در نظر گرفته شده تا با ارسال پیام از سوی مردم کالاهای درخواستی آنها با پیک در منازل مشتریان تحویل شود.

شهردار اصفهان تاکید کرد:  این امکان را برای کادر درمانی درگیر کرونا پیش بینی کردیم تا کالاهای مورد درخواست در منازل به آنها تحویل داده شود و ۶ ماه بعد وجه را پرداخت کنند.

وی  افزود: به زودی خرید تلفنی برای تعاونی کارگران و کارمندان شهرداری هم اجرا می شود.

نوروزی گفت: امیدواریم این اقداماتی که همه در کنار هم انجام می دهیم باعث شود این روزها به خوبی بگذرد و روزهای خوبی در پیش داشته باشیم.

همچنین با اشاره به پرداخت حقوق کارکنان و کارگران شهرداری اصفهان، گفت: همانند سال گذشته تلاش داریم تا در پایان سال هیچ بدهی به کارگران و پرسنل شهرداری نداشته باشیم.

وی ادامه داد: برخی پیمانکاران ممکن است حقوق ها را با تاخیر داده باشند. به مسئولان مربوطه و متولیان امر در شهرداری تذکر می دهم این موضوع را پیگیری کنند، چراکه شهرداری پول را به موقع به پیمانکاران پرداخت می کند و پیمانکاران باید به موقع نسبت به تعهدات خود عمل کنند.

تعطیلی مراکز تفریحی و مترو

نوروزی در خصوص تعطیلی برخی مراکز افزود: ما همه مکان های تجمع افراد مثل تله کابین، تله سیژ و ناژوان را برای حفظ سلامت مردم تعطیل کردیم.

وی با بیان اینکه مترو از امروز تا اطلاع ثانوی در راستای حمایت از سلامت مردم تعطیل شد، افزود: این تصمیم برای کاهش احتمال شیوع کرونا گرفته شده است.

کد خبر: ۹٬۶۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha