۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
۱۰۰ هزار میلیارد تومان طرح‌ در یزد در حال اجراست
استاندار یزد:

۱۰۰ هزار میلیارد تومان طرح‌ در یزد در حال اجراست

یزد- استاندار یزد اعلام کرد که در این استان بیش از یکصد هزار میلیارد تومان طرح های در حال اجرا و یا در آستانه اجرا در جریان است.

به گزارش بازار، محمدعلی طالبی با اشاره به نیاز استان به آب گفت: در راستای تامین آب مورد نیاز استان با جدیت و پیگیری زیاد اتفاقات خوبی افتاده و کارهای بزرگی انجام شده است.

استاندار یزد افزود: هم اکنون آب به سمت چادرملو در جریان است و در خصوص انتقال آب از دریای عمان نیز مطالعات انجام شده و در آینده نزدیک خبرهای خوبی خواهیم شنید.

وی با اشاره به شرایط سختی که در خصوص برق در کشور با آن مواجه هستیم از تلاش شرکت توزیع برق منطقه‌ای استان برای تامین برق مناطق مسکونی خبر داد و بر صرفه جویی در مصرف برق در سطح ادارات تأکید کرد.

طالبی بر تکمیل طرح های نیمه تمام اشاره کرد و این سال‌ها را یکی از پرافتخارترین سال‌ها به لحاظ حجم و تنوع طرح ها دانست و افزود: در استان یزد بیش از یکصد هزار میلیارد تومان طرح های در حال اجرا و یا در آستانه اجرا قرار دارد که تحولات خیلی خوبی را به دنبال خواهد داشت.

طالبی همچنین بر جذب اعتبارات عمرانی در روزهای پایانی دولت تأکید کرد و افزود: اگر دستگاهی در جذب اعتبارات عمرانی تعلل کند و استان از این طریق زیان ببیند با قاطعیت برخورد می‌کنیم و به مردم و رسانه‌ها نیز این کم‌کاری اعلام خواهد شد.

وی در خصوص موضوع شیوع کرونا هم بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ادارات تاکید کرد و گفت: باید با تدبیر مناسب کار مردم با کمترین مراجعه حضوری انجام شود.

کد خبر: ۹۶٬۰۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha