۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
مناطق محروم اردبیل در توزیع عادلانه بودجه مدنظر قرار گیرند/ اعتبار ۴۳۸ میلیاردی برای آب روستایی
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

مناطق محروم اردبیل در توزیع عادلانه بودجه مدنظر قرار گیرند/ اعتبار ۴۳۸ میلیاردی برای آب روستایی

اردبیل- بدری، رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: شاخص‌های کم‌برخورداری و عدم برخورداری در مناطق محروم اردبیل در توزیع عادلانه بودجه مدنظر باشد.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین بحران‌های پیش روی استان اردبیل، تأمین منابع پایدار آب شرب برای روستاها و مناطق محروم است که در راستای ارتقای کیفیت و کمیت آن به دنبال مدیریت بحران آب استان از منابع فراحوضه‌ای هستیم.

وی بیان کرد: اقدامات خوبی در راستای اجرای پروژه‌های زیرساختی استان انجام یافته و اعتباری در حدود ۴۳۸ میلیارد تومان برای آب روستایی و عشایری و ۱۱۲ میلیارد تومان برای توسعه راه‌های روستایی استان اخذ شده که انتظار می‌رود خروجی‌های مورد انتظار را به دنبال داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: با هدف تدوین بودجه امسال و نیز مشارکت‌های همه‌جانبه با دستگاه‌های اجرایی استان درصدد هستیم تا به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل پوشانده و با توزیع عادلانه بودجه و در نظرگیری شاخص‌های عدم برخورداری و کم‌برخورداری در بین مناطق روستایی استان اقدامات لازم را انجام دهیم.

بدری تصریح کرد: انتظار ما بر این است که بودجه مناطق مختلف استان اردبیل به صورت ملی و استانی احصاء شود تا بتوانیم دقت بیشتری در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای داشته و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف‌سازی کنیم.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: اخذ ردیف بودجه برای راه‌آهن اردبیل - پارس‌آباد با اصلاح طرح در حال اجراست، به طوری که با اصلاح این طرح، راه‌آهن میانه - اردبیل - پارس آباد، از ۱۷۵ کیلومتر به ۴۲۵ کیلومتر افزایش یافته و پروژه راه‌آهن بستان‌آباد - سراب - اردبیل نیز اصلاح شد.

کد خبر: ۹۵٬۹۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha