۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های اسفراین اختصاص یافت
استاندار خراسان شمالی:

۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های اسفراین اختصاص یافت

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: ۱۸۰میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان اسفراین مصوب شد.

به گزارش بازار؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در نشست تخصصی بررسی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان اسفراین افزود:اعتبارات فوق از محل اعتبارات ملی، شهرستان و استان در حوزه‌های مختلف ازجمله آب، راه و زیرساختی خواهد بود.

وی بابیان اینکه همه ارکان حاکمیت برای رفاه مردم فعالیت می‌کنند،افزود: به دستور مقام معظم رهبری تا آخرین روز دولت باید به کار خود ادامه دهیم و مردم نباید حس کنند دولت تمام‌شده است.

استاندار خراسان شمالی گفت : گام‌های اساسی توسعه با همراهی، هم‌افزایی بین مردم و اجزای حاکمیت برای شهرستان اسفراین برداشته می‌شود.

شجاعی با انتقاد از عملکرد ضعیف صنایع استان تصریح کرد: صنایع این استان به‌هیچ‌عنوان با صنایع سایر استان‌ها قابل قیاس نیست درحالی‌که باید وظایف خود را نسبت به مردم انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: صنایع استان از تمام امکانات شهرستان استفاده می‌کنند اما سود حاصل از فروش محصولات نصیب تهران یا سایر استان‌ها می‌شود.

استاندار خراسان شمالی با تأکید بر اینکه صنایع استان باید اقدام به راه‌اندازی صنایع پایین‌دستی داشته باشند، افزود:صنایع اگر تا یک ماه آینده به وظایف محوله خود عمل نکنند بدون شک در دریافت خدمات توسط شهرستان دچار مشکل خواهند شد.

 شجاعی با تأکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران افزود: تحت هیچ شرایطی سرمایه‌گذاران نباید دچار مشکل شده و یا امور آنان با تأخیر انجام شود

کد خبر: ۹۵٬۹۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha