۷ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
۱۰ مرکز شکوفایی در استان قزوین راه اندازی شده است
رئیس پارک علم و فنآوری قزوین:

۱۰ مرکز شکوفایی در استان قزوین راه اندازی شده است

قزوین- مافی، رئیس پارک علم و فناوری قزوین گفت: به منظور توسعه بسترهای مناسب برای فعالیت اقتصادی و پژوهشی  ۱۰ مرکز شکوفایی در شهرستان‌های استان راه اندازی شده است.

مصطفی مافی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در قزوین اظهار داشت: یکی از مهم ترین برنامه های اجرا شده طی دو سال گذشته در پارک علم و فناوری استان قزوین توجه به فعالیت گروه های جوان و بسترسازی برای ایده پردازی و فعالیت های پژوهش محور است و بر همین اساس نیز طرح های متعددی اجرایی شده است.

وی گفت: راه اندازی ۱۰ مرکز شکوفایی در مرکز استان و شهرستان های قزوین به منظور حمایت از تیم های دانش محور و خلاق انجام شده است و تلاش شده تا در انتخاب تیم های مورد حمایت سهم بانوان، زوج های جوان و جوانان با انگیزه شهر با رعایت نکات علمی و تخصصی لحاظ گرد.

رئیس پارک علم و فناوری قزوین عنوان کرد: حمایت از کسب و کارهای نوین میتواند بخش قابل توجهی از مشکلات حوزه اقتصاد و اشتغال را در استان قزوین مدیریت کند به علاوه این که ظرفیت های موجود در استان قزوین را به سرمایه گزاران معرفی و زمینه فعالیت های اقتصادی بیشتر را فراهم میکنند.

مافی بیان کرد: مهم ترین رویکرد ما گسترش فرهنگ خلاقیت و توانمند سازی است و امید داریم افراد پس از فعالیت در تیم های تخصصی بتوانند برای فعالیت اقتصادی در بازارهای اساسی آماده شوند.

وی همچنین اظهار داشت: سال گذشته دو رویداد بزرگ در حوزه ایده های برتر با عنوان فرصت ۹۹ و کمند را برگزار کردیم که مورد استقبال خوب مردم شهر قزوین واقع شد و میتواند جرقه امیدی برای فردایی روشنتر با استفاده از ظرفیت جوانان در استان باشد.

کد خبر: ۹۵٬۹۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha