تماس های ویدیویی گروهی «تلگرام» فعال شد
«بازار» گزارش می دهد

تماس های ویدیویی گروهی «تلگرام» فعال شد

تلگرام در آخرین به روز رسانی خود امکان انجام تماس های ویدیویی گروهی را برای سیستم عامل های دسکتاپ، اندروید و iOS فعال کرد.

به گزارش بازار، پس از مدتها انتظار پیام رسان تلگرام نیز به تماس های ویدیویی گروهی برای هر سه سیستم عامل اندورید،  iOS و  ویندوز مجهز شد؛ در این ویژگی بیش از ۳۰ نفر قادرند به جلسه تماس ویدیویی گروهی ملحق شوند. کارشناسان معتقد هستند اگر چه پیام رسان تلگرام در مقایسه با رقبای خود بسیار کند عمل کرده است، اما به نظر می رسد ویژگی اضافه شده در این پیام رسان دارای کیفیت و قابلیت های بالاتری باشد.

ناگفته نماند؛ تلگرام از سال ۲۰۲۰ وعده ارائه این قابلیت را داده بود و در چندین بازه زمانی مختلف نیز تصمیم خود دال بر شروع این نمایه جدید را تغییر داده بود؛ البته تیم تلگرام علت تاخیر در فعال سازی این ویژگی را مربوط به فعال سازی و همگام سازی بخش های دیگر این پیام رسان محبوب عنوان کردند.کاربران می‌توانند فید ویدئویی یک شخص را در صفحه خود پین کنند تا هر فرد جدیدی هم به تماس ویدئویی پیوست افراد مورد نظرشان همچنان به راحتی دیده شوند. کاربران همچنین   می‌توانند فید دوربین و صفحه خود را همزمان به اشتراک بگذارند.

تماس های ویدیویی گروهی «تلگرام» فعال شد

گفتنی است؛  کاربران می‌توانند در تماسهای ویدئویی گروهی را از طریق  گوش های همراه، تبلت‌ها و رایانه‌های شخصی انجام دهند؛ در تبلت‌ها و رایانه‌ها تلگرام از صفحه نمایش بزرگ‌تری که این دستگاه‌ها دارند بهره برده و دید بهتری از آنچه در جریان است برای کاربران فراهم می‌کند. به خصوص در تبلت‌ها کاربران می‌توانند پنلی را باز کنند تا صفحه نمایش تقسیم بندی شده و شبکه ای از شرکت کنندگان تماس ویدئویی و فهرست افرادی که در تماس حضور دارند را مشاهده کنند.

لازم به ذکر است؛ پیام رسان تلگرام قصد دارد محدودیت نفرات شرکت کننده در تماس های گروهی را افزایش دهد و همچنین  چت‌های صوتی برای پشتیبانی از رویدادهای زنده و قابلیت‌های جدید را نیز به قابلیت های خود اضافه کند.

کد خبر: ۹۵٬۹۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha