۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای زنجان ۲۸۹ میلیارد تومان است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی زنجان:

اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای زنجان ۲۸۹ میلیارد تومان است

زنجان- میرزایی،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی زنجان، اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان را ۲۸۹ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: ۴۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از این اعتبارات برای راه روستایی است.

رامین میرزایی در گفتگو با خبرنگار بازار اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان زنجان را ۲۸۹ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ۴۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به راه روستایی و ۱۱۶ میلیارد تومان برای آب شرب به این سرجمع اضافه شده است. 

وی اظهار کرد: با افزوده شدن اعتبارات قانون استفاده متوازن و دیگر موارد سرجمع اعتبارات استانی به ۸۴۴ میلیارد تومان رسید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی زنجان گفت: یک میلیارد تومان برای بخش پژوهش در قانون بودجه امسال در نظر گرفته شده و نیم‌ درصد اعتبارات استانی برابر با  دو میلیارد تومان اعتبارات بخش فرهنگی در استان برای سال‌جاری است.

میرزایی با بیان اینکه ۴۵ میلیارد تومان اعتباراتی که توسط سه نماینده استان جذب شده بود در ۶ فصل به اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان اضافه شده است،گفت: این میزان اعتباران برای شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره، سلطانیه، زنجان و طارم کارسازی شده است.

وی از ابلاغ ۲۰۰ میلیون تومان برای احداث خانه‌عالم در استان از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان در قانون بودجه امسال خبر داد و تصریح کرد: سرجمع فصول اعتبارات استانی بسته شده و قابل تغییر نیست. 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی زنجان گفت: بودجه سه درصد درآمد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی به استان ۱۲۴ میلیارد تومان است که این میزان بودجه شهرستان‌های محروم ایجرود، خدابنده، ماه‌نشان، طارم، بخش‌هایی از ابهر و دو بخش و یک دهستان شهرستان‌ زنجان را شامل می شود. 

کد خبر: ۹۵٬۷۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha