۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
سهمیه برق ایلام به ۲۸۵ مگاوات در روز کاهش پیدا کرد
مدیرعامل شرکت برق استان ایلام:

سهمیه برق ایلام به ۲۸۵ مگاوات در روز کاهش پیدا کرد

ایلام- شیرخانی، مدیرعامل شرکت برق استان ایلام گفت: به دلیل افزایش مصرف برق در استان، سهمیه برق ایلام به ۲۸۵ مگاوات در روز کاهش پیدا کرده است.

هادی شیرخانی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با توجه به افزایش دما طی روزهای آینده و خارج شدن چندین نیروگاه از مدار، صنعت برق از تمام مردم در نقاط مختلف کشور تقاضا دارد تا الگوهای صحیح مصرف را رعایت کنند.

وی گفت: مشترکان بخش‌های مختلف خانگی، عمومی، کشاورزی، تجاری و اداری در صورت عدم رعایت الگوهای مصرف یقیناً با قطعی برق مواجه خواهند شد.

شیرخانی اضافه کرد: نکته‌ حائز اهمیت اینکه سهمیه استان از سوی دیسپاچینگ ملی ۲۸۵ مگاوات اعلام شده است که نسبت به ماه‌های قبل کاهش سهمیه داشته‌ایم.

وی گفت: برای جلوگیری از مدیریت اضطراری بار و قطعی برق طولانی، همگی ملزم به رعایت الگوهای مصرف هستیم.

مدیرعامل شرکت برق استان ایلام عنوان کرد: مشترکان ساکن در مناطق شمالی استان از  کولرگازی استفاده نکنند، همچنین درجه کولرهای گازی، بین ۲۵ تا ۲۶ درجه است و حتما کولر آبی را روی دور کند قرار دهیم.

شیرخانی با اشاره به اینکه باید در طول روز از روشنایی طبیعی استفاده کنیم تا دچار قطعی برق نشویم، گفت: ادارات استان اهتمام جدی به سیستم موتورخانه هوشمند داشته باشند و حتما از توان ۵۰ درصدی روشنایی در محیط کار استفاده کنند.

وی گفت: مجدداً بازرسی از ادارات آغاز خواهد شد و با متخلفین به شدت برخورد می‌شود.

کد خبر: ۹۵٬۶۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha