۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
افزایش۲۵ درصدی میزان مستمری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان در زنجان
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان زنجان خبر داد

افزایش۲۵ درصدی میزان مستمری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان در زنجان

زنجان- مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر زنجان گفت: میزان مستمری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سال جاری بیش از ۲۵ درصد افزایش دارد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان  صندوق بیمه کشاورزی استان زنجان، علی عباسی با بیان اینکه اکنون شمار بیمه شدگان فعال صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در استان زنجان نزدیک ۳۴ هزار نفر است، گفت: این تعداد حدود ۳۰ درصد جامعه هدف استان را در برمی‌گیرد.

وی از افزایش ۲۵ درصدی میزان مستمری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سال جاری خبر داد و گفت: این افزایش از ابتدای سال جاری به حساب مستمری بگیران واریز شده است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر  زنجان با بیان اینکه عضویت در بیمه اجتماعی روستاییان اختیاری است، گفت: میزان حق بیمه پرداختی در این صندوق را در هشت سطح درآمدی تعریف شده و از ۳۹۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۱۴۰ هزار تومان در سال را شامل می‌شود که بیمه شدگان همین مبالغ را نیز می‌توانند در چند قسط پرداخت کنند.

عباسی با بیان اینکه شرط اولیه عضویت نزد صندوق داشتن سن بالای ۱۸ سال و کمتر از ۵۰ سال است، گفت: در این بیمه دولت به عنوان کارفرما، سهم ۱۰ درصدی حق بیمه مشمولان را تقبل کرده است و فقط پرداخت پنج درصد حق بیمه بر عهده بیمه گذار است.
عباسی، گفت: در حال حاضر ۶۰ کارگزاری بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سطح استان برای آشنایی و اقناع جامعه هدف برای عضویت در صندوق فعالیت دارند و متقاضیان می توانند از طریق این کارگزاری ها برای عضویت اقدام کنند.

کد خبر: ۹۵٬۶۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha