۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
تالارهای پذیرایی همدان با ۳۰ درصد ظرفیت حق فعالیت دارند
استاندار همدان:

تالارهای پذیرایی همدان با ۳۰ درصد ظرفیت حق فعالیت دارند

همدان - استاندار همدان بابیان اینکه روند بیماری کرونا در استان همدان کنترل شده اما شکننده است؛ گفت: تالارهای پذیرایی همدان با ۳۰ درصد ظرفیت حق فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار بازار؛ سیدسعید شاهرخی ظهر شنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا در استان همدان با اشاره به برگزاری انتخابات اخیر در استان همدان گفت: پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای استان همدان با همکاری مردم به صورت مناسب رعایت شد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۲۰ هزار دز واکسن در استان همدان تزریق شده و روند واکسیناسیون در استان همدان با قوت ادامه دارد، افزود: شهرهای اسدآباد، کبودرآهنگ، تویسرکان و فامنین در شرایط زرد و سایر شهرستانهای استان همدان در وضعیت نارنجی شیوع کرونا است

شاهرخی با تاکید بر اینکه باید مواظب باشیم عادی سازی شرایط باعث افزایش آمارهای ابتلا به کرونا نشود و باید همه بدانند کرونا تمام نشده است؛ گفت: تالارهای پذیرایی و باشگاههای ورزشی موظف به رعایت پروتکل ها هستند ضمن اینکه اکیپ های بازرسی از اماکن عمومی در راستای رعایت پروتکل ها شدت می یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان نیز با بیان اینکه ۳۶۳ نفر در ۲۴ساعت گذشته با علائم مثبت کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند، گفت: مردم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند چراکه با توجه به شیوع بیماری در بعضی استانها، نگران موج پنجم کرونا هستیم و باید مراقب بود.

رشید حیدری مقدم با بیان اینکه انتخابات اخیر در استان همدان با رعایت پروتکل ها و به شکل بسیار مطلوبی برگزار شد، گفت: تالارها باید با ظرفیت ۳۰ درصد باز شود و در غیراینصورت غیرقانونی است و برخورد می شود.

وی یادآور شد: ۹۷ درصد علت ابتلا به کرونا در استان همدان به علت حضور در تجمعات و تماس خانوادگی است که مردم باید رعایت کنند.

کد خبر: ۹۵٬۶۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha