۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
۳ هزار و ۲۰۰ ساختمان در اردبیل ساخته شده است
به همت مهندسان اردبیلی؛

۳ هزار و ۲۰۰ ساختمان در اردبیل ساخته شده است

اردبیل- انوری، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: سال گذشته ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار متر مربع ساخت و ساز در قالب ۳ هزار و ۲۰۰ ابنیه و ساختمان توسط ساختمان مهندسی استان اردبیل انجام شده است.

محمدرضا انوری در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در استان اردبیل ۱۲ هزار مهندس عضو نظام مهندسی داریم که ۶ هزار و ۴۰۰ نفر از آنها دارای پروانه فعالیت هستند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل اضافه کرد: در سال گذشته ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار متر مربع ساخت و ساز در قالب ۳ هزار و ۲۰۰ ابنیه و ساختمان توسط ساختمان مهندسی استان اردبیل انجام شده است.

وی به فعال بودن شش دفتر نمایندگی و ۱۴ دفتر رابط نظام مهندسی در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: کارهای خوبی در سال‌های اخیر در نظام مهندسی استان انجام شده تا مشارکت بیشتر جامعه مهندسی را در بهبود و اصلاح فرآیندها، اجرای کیفی پروژه‌ها، ارائه خدمات الکترونیکی، برگزاری دوره‌های آموزشی و کنترل نظارت بر اجرای پروژه‌ها شاهد باشیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل به احداث ساختمان شماره دو نظام مهندسی ساختمان اشاره کرد و گفت: این پروژه در ۵ هزار متر مربع و در هشت طبقه اجرایی و عملیاتی شده است.

انوری اظهار کرد: با هدف شفافیت اطلاعات و همچنین عدم مراجعه مهندسان به سازمان سعی شده تا در بستر الکترونیکی خدماتی متنوع و آنلاین به اعضای نظام مهندسی انجام شود که در این زمینه تلاش شده بهترین روش‌ها و راهکارها در نظر گرفته شود.

وی از عقد تفاهمنامه با بنیاد مسکن، سازمان نظام مهندسی کشاورزی، شهرک‌های صنعتی برای ارائه خدمات جامعه مهندسان خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم تا پایان دوره هفتم بخش عظیمی از ایرادات و اشکالات مرتفع و در دوره هشتم نیز با تلاش همکاران سازمان نظام مهندسی بتواند به اهداف مورد نظر دست پیدا کند.

کد خبر: ۹۵٬۶۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha