۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
۹۲ درصد جاده‌های خراسان شمالی تحت پوشش شبکه‌های ارتباطی اینترنتی هستند
مدیرکل ارتباطات خراسان شمالی:

۹۲ درصد جاده‌های خراسان شمالی تحت پوشش شبکه‌های ارتباطی اینترنتی هستند

بجنورد- مرتضوی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی گفت: در حال حاضر۹۲ درصد جاده‌های این استان تحت پوشش شبکه‌های ارتباطی اینترنتی هستند.

علی مرتضوی در گفتگو با بازار اظهار داشت: از مجموع یک هزار و ۳۷۴ کیلومتر جاده‌های اصلی و فرعی استان، یک هزار ۲۷۳کیلومتر تحت پوشش اینترنت نسل دوم، ۶۹۵ کیلومتر تحت پوشش اینترنت نسل سوم و ۳۶۵ کیلومتر تحت پوشش اینترنت نسل چهارم همراه اول قرار دارند که در حال حاضر۹۲ درصد جاده‌های این استان تحت پوشش شبکه‌های ارتباطی هستند.

وی افزود: همچنین ۹۸۲ کیلومتر از جاده‌های استان تحت پوشش اینترنت نسل دوم و یک هزار و ۱۵۰کیلومتر تحت پوشش اینترنت نسل سوم و ۶۹۱ کیلومتر زیرپوشش اینترنت نسل چهارم ایرانسل قرار دارندو

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی با اشاره به امکان برخورداری افراد از چندین سیم‌کارت فعال و استفاده به‌صورت هم‌زمان از خدمات اپراتورهای مختلف، تصریح کرد در حال حاضر تعداد مشترکان فعال سیم‌کارت همراه استان، یک‌میلیون و ۵۱۰ هزار مشترک است که ضریب نفوذ تلفن همراه را به ۱۶۸ درصد رسانده است.

مرتضوی ادامه داد: از این تعداد۸۵۸ هزار مشترک تحت پوشش اپراتور همراه اول، ۶۴۰هزار مشترک توسط اپراتور ایرانسل و ۱۲ هزار مشترک نیز توسط اپراتور رایتل خدمات موردنیاز خود را دریافت می‌کنند.

کد خبر: ۹۵٬۵۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha