۳ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴
مطالعات راه آهن سمنان - ساری در بودجه۱۴۰۱ اعتبار می‌گیرد
نماینده سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس:

مطالعات راه آهن سمنان - ساری در بودجه۱۴۰۱ اعتبار می‌گیرد

سمنان- نماینده شهرستان‌های سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت طرح مطالعات راه آهن سمنان به ساری در اعتبارات بودجه سال ۱۴۰۱قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس گلرو عصر پنجشنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات به میزبانی دفتر خود با اشاره به طرح های عمرانی سال جاری در حوزه انتخابیه سمنان مهدی‌شهر و سرخه بیان کرد: در تلاش هستیم تا پروژه مطالعات خط راه آهن سمنان به ساری در بودجه سال ۱۴۰۱ قرار بگیرد چرا که این طرح می‌تواند در زمینه تبادلات ریلی نقش مهمی ایفا کند

وی با بیان اینکه این پروژه مرتبط به چند دهه قبل است، افزود: در صدد هستیم تا دوباره دارای مطالعات خط راه آهن سمنان ساری اعتبار کافی را منظور و در سال‌های آتی شاهد اجرای آن باشیم.

نماینده سمنان مهدی‌شهر و سرخه در مجلس درباره دیگر طرح‌های عمرانی نیز گفت: بلوار سمنان به صرفه و جاده سمنان به معلمان از دیگر از طرح‌های عمرانی مهم در سمنان است که به دنبال اجرای آن هستیم.

گلرو با بیان اینکه دیگر طرح فاضلاب درجزین با جدیت در حال پیگیری است تا بتوانیم اعتبارات لازم را برای آن جذب کنیم، بیان داشت: یکی دیگر از طرح‌های مهم در مهدی‌شهر بیمارستان این شهرستان است که احتمالاً در هفته آینده با حضور وزیر بهداشت و مسئولان وزارتخانه به بهره‌برداری می رسد.

وی افزود: یکی دیگر از طرح‌هایی که با جدیت به دنبال آن هستیم طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان است که در نشست با مسئولان دولت سیزدهم حتماً این موضوع پیگیری خواهد شد اما از همه مسئولان و نماینده‌های استان می‌خواهیم تا در این زمینه تلاش وافری را صورت دهند.

کد خبر: ۹۵٬۴۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha