۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
آب بندان های شمال نیازمند ساماندهی است
نماینده مردم ساری:

آب بندان های شمال نیازمند ساماندهی است

ساری- زراعی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس اجرای طرح جامع زهکشی، نوسازی و تجهیز اراضی و ساماندهی آب بندان های شمال را مطالبه بخش کشاورزی از دولت جدید بیان کرد.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با تاکید بر اصلاح زیرساخت های کشاورزی استان، اظهار داشت: طرح جامع زهکشی و رفع مانداب اراضی کشاورزی از مهمترین مطالبات بر زمین مانده کشاورزی در استان و شمال محسوب می شود.

وی با عنوان اینکه تسریع در طرح تجهیز و نوسازی اراضی و احقاق حق واقعی استان از طرح ساماندهی آب بندان های شمال مطالبه دیگر بخش کشاورزی استان است، افزود: موافقت شورای عالی اقتصاد برای طرح عظیم ملی دریافت شده است.

وی با عنوان اینکه طرح تجهیز اراضی و ساماندهی آب بندان ها در استان های شمالی از جمله گیلان و مازندران اجرا می شود، افزود: این طرح از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی تامین اعتبار می شود.

زارعی با اظهار اینکه کشاورزی به عنوان محور استقلال و امنیت غذایی کشور محسوب می شود، تکیه بر اقتصاد دانش بنیان را در این حوزه ضروری دانست و گفت: باید از ظرفیت علمی نخبگان برای حل مسئله پشتیبانی و مانع زدایی از تولید بر پایه مهارت های دانش آموختگان کشاورزی و منابع طبیعی استفاده شود.

وی افزود: انتظار می رود چالش ها و مشکلات بی شمار سطح استانی و کشوری کشاورزی با تکیه بر ظرفیت های علمی نخبگان بخش کشاورزی رفع شود.

کد خبر: ۹۵٬۴۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha