۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
ارائه تسهیلات به بهره‌برداران معدنی خراسان جنوبی برای خرید ماشین آلات داخلی
معاون امور معادن سازمان صمت خراسان جنوبی خبر داد؛

ارائه تسهیلات به بهره‌برداران معدنی خراسان جنوبی برای خرید ماشین آلات داخلی

بیرجند- معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از ارائه تسهیلات به بهره‌برداران و فعالین معدنی استان به منظور خرید ماشین آلات از تولیدکنندگان داخلی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، حجت ایمانطلب  افزود: ارائه این تسهیلات به بهره برداران و پیمانکاران معدنی از سوی صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی کشور صورت می گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت حمایت از بخش معدن و صنایع معدنی به عنوان یکی از مهمترین پیشران های اقتصادی کشور و همچنین لزوم نوسازی و بهبود وضعیت ماشین آلات معدنی افزود: طبق ابلاغیه وزارت صمت، واحدها و فعالین معدنی که تمایل به خرید از تولیدکنندگان ماشین آلات معدنی ساخت داخل را دارند می‌توانند از تسهیلات صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی به آدرس www.iranmico.com نسبت به مطالعه و آگاهی از جزئیات این تسهیلات، ثبت نام و ارائه مدارک درخواستی اقدام کنند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: تحقق توسعه پایدار در بخش معدن، ایجاد تضمین و امنیت سرمایه گذاری در فعالیت‌های معدنی و همچنین هدایت و راهبری این سرمایه گذاری ها در راستای تحقق اهداف اقتصادی کلان کشور و همچنین تقویت و حمایت از سرمایه گذاران خصوصی در بخش معدن، از جمله اهداف صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی است.

کد خبر: ۹۵٬۴۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha