۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
استخدام ۲۶۵ نفر در راه و شهرسازی/ ۲۴۰۰میلیارد تومان در راه آهن اردبیل سرمایه‌گذاری شده است
معاون وزیر راه خبر داد

استخدام ۲۶۵ نفر در راه و شهرسازی/ ۲۴۰۰میلیارد تومان در راه آهن اردبیل سرمایه‌گذاری شده است

اردبیل - ترکی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی از استخدام ۲۶۵ نفر در وزارت راه و شهرسازی در سال جاری خبر داد.

نعمت‌الله ترکی در گفت‌و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: مجوز لازم برای استخدام این تعداد نیرو از سازمان امور استخدامی دریافت شده و تلاش می‌کنیم تا از طریق آزمون سراسری که سازمان سنجش برگزار می‌کند، جذب این نیروها را در سال جاری در استان‌های مختلف و در ادارات کل راه و شهرسازی شاهد باشیم.

وی سهمیه اختصاص یافته به استان اردبیل را ۱۵ تا ۱۶ نفر اعلام کرد و گفت: با جذب و استخدام این نیروها امیدواریم مشکلات کمبود نیرو در استان‌ها در ادارات کل راه و شهرسازی برطرف شده و تناسبی را در خروجی نیروها در مقابل جذب نیرو شاهد باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: برای سایر دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی نیز اعم از راهداری، فرودگاه، مکانیک خاک و... مجموعه سعی بر این است تا مجوز استخدام و جذب نیرو گرفته شده و فرآیند تقویت منابع انسانی فراهم آید.

تا پایان سال ۱۴۰۱ عمده واحدهای طرح اقدام ملی مسکن تکمیل و به متقاضیان واگذار می شود
ترکی به کار ارزشمند انجام شده در استان اردبیل در اتمام مسکن مهر و بسته شدن پرونده این طرح عظیم را یادآور شد و افزود: در کنار اتمام مسکن مهر در استان اردبیل، ساخت طرح اقدام ملی مسکن با سرعت مناسب آغاز شده و بیش از پنج هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن نیز با سرعت و قوت در حال انجام است.

وی به کیفیت ساخت طرح اقدام ملی مسکن در استان اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: ۳ هزار و ۵۰۰ واحد در شهر اردبیل و یک‌هزار و ۵۰۰ واحد نیز در سایر شهرهای استان اردبیل در قالب طرح اقدام ملی مسکن در حال انجام است که امیدواریم همسو با احداث ۶۰۰ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن در کشور در کمترین زمان این واحدها تکمیل و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

ترکی اقدام خوب استان اردبیل را در واگذاری زمین رایگان برای متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن یادآور شد و خاطر نشان کرد: در حالی که در بسیاری از استان‌ها با قیمت مصوب زمین واگذار شده اما با تلاش مدیرکل پرتلاش راه و شهرسازی استان اردبیل واگذاری زمین در همه شهرها بدون هزینه بوده و این خود به کاهش هزینه تمام شده مسکن تولید شده کمک کرده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: بر اساس اعلام مسئولان قرار است تا پایان سال ۱۴۰۱ عمده واحدهای طرح اقدام ملی مسکن تکمیل و به متقاضیان واگذار شود که کار اجرایی در برخی از پروژه‌ها تا سفت‌کاری و نازک‌کاری نیز به پیش رفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: برای متقاضیان جدید در شهرهایی که ثبت‌نام در هفته‌های اخیر به انجام رسید، تکمیل مدارک و اولویت‌بندی در حال انجام است تا بر اساس سهم آورده متقاضیان و کمک بانک مسکن در پرداخت تسهیلات این فرآیند سرعت بیشتری بگیرد.

اجرای ۱۲ پروژه ملی حوزه حمل و نقل در اردبیل 
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با قدردانی از تلاش شورای هماهنگی زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در برگزاری نشست‌های هماهنگی، اجرا و پیگیری طرح‌های مختلف اظهار کرد: ۱۲ پروژه در حوزه حمل و نقل در سطح استان اعم از حمل و نقل زمینی، ریلی و هوایی در حال انجام است.

ترکی با ابراز خرسندی از تلاش مؤثر برای راه‌اندازی لاین اختصاصی استان اردبیل تصریح کرد: در کنار توسعه صنعت هوایی، ‌ راه آهن اردبیل – میانه نیز با سرمایه‌گذاری دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در حال انجام است.

وی به طرح‌های توسعه بزرگراهی نیز در این استان اشاره کرد و گفت: در استان اردبیل با تلاش همه‌جانبه سعی بر این است تا از طریق منابع ملی و بانک‌ها تکمیل ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه به انجام برسد که پیش از این نیز ۲۰۰ کیلومتر بزرگراه در این استان به اتمام رسیده است.

ترکی افزود: این کار شاخص با تلاش و پیگیری مجموعه استانی انجام شده و همچنان نیز با قوت و سرعت ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۹۵٬۳۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha