۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
دولت آینده با دست درازان به بیت المال برخورد کند
در گفتگو با بازار تاکید شد؛

دولت آینده با دست درازان به بیت المال برخورد کند

همدان- گازرانی، نایب رئیس اتاق اصناف همدان تاکید کرد: دولت آینده باید با کسانی که در حل مشکلات مردم کوتاهی و خیانت کرده و به بیت المال دست درازی داشته اند، برخورد کند.

احمد گازرانی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه از رئیس جمهور منتخب درخواست داریم با توجه به منویات مقام معظم رهبری طی چند سال اخیر و تاکید ایشان بر رونق تولید و توسعه اقتصادی، بخش تولید و توزیع  را مورد توجه ویژه قرار دهند، عنوان کرد: امیدواریم افراد و مدیرانی که طی چند سال اخیر، کم کاری، کوتاهی، خیانت و قانون گریزی را راس کارهای خود قرار دادند مورد پیگرد قانونی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه انتخابات باعث شد طی یکسال اخیر با تخلفات و قانون گریزی افراد متخلف برخورد قانونی نشود، اظهار کرد: دستگاه ها و ارگان هایی طی یکسال اخیر قانون را زیر پا گذاشتند و کسی به این موضوعات توجه نکرد و هرگاه خواستیم ورودی در این زمینه داشته باشیم عنوان کردند انتخابات را پیش رو داریم و حرف نزنید و سکوت اختیار کنید.  

نایب رئیس اتاق اصناف همدان عنوان کرد: افرادی برای کسانی که نیت خدمت داشتند و می‌خواستند انگیزه ای در بازار فراهم کنند، پاپوش دوختند و پرونده سازی کردند.

وی با تاکید بر اینکه دست درازان به بیت المال باید مورد برخورد جدی و قانونی قرار گیرند و به اشد مجازات محکوم شوند، گفت: از دولت آینده می خواهیم تا به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشد.

نایب رئیس اتاق اصناف همدان با بیان اینکه دولت آینده باید با کسانی که در رابطه حل مشکلات مردم، کوتاهی و خیانت کردند و نسبت به بیت المال دست درازی داشتند، برخورد جدی داشته باشد، اظهار کرد: دولت آینده به هیچ وجه نباید با متخلفین مدارا نکند.

کد خبر: ۹۵٬۳۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha