۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
میزان تولید مرغ در استان قزوین ۲ برابر نیاز استان است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین:

میزان تولید مرغ در استان قزوین ۲ برابر نیاز استان است

قزوین- خمسه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: میزان تولید گوشت مرغ در استان قزوین بیش از دو برابر از نیاز استان است و همین مسئله نگرانی ها در خصوص کمبود گوشت مرغ در استان را از بین می برد.

فاطمه خمسه در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: از ابتدای امسال به دلایل مختلفی از جمله دخالت دلالان در بازار، کمبود نهاده های دامی و افزایش قیمت خدمات موجب شد تا افزایش قیمت مرغ در استان داشته باشیم و در همین خصوص نگرانی هایی نیز برای تامین گوشت مرغ در استان ایجاد شد.

وی گفت: بر همین اساس تلاش کردیم تا با مدیریت بازار و تلاش برای ایجاد هماهنگی بین تولید کنندگان مرغ در استان قزوین شرایط را مدیریت کنیم تا نگرانی در بین مردم ایجاد نشود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین خاطرنشان کرد: قزوین مرغ، به پرور و گوهر طیور در حال حاضر مرغ مورد نیاز استان قزوین را تامین میکنند و با برخورد با متخلفین تلاش شده تا بازار به بهترین شکل به آرامش برگردد.

خمسه افزود: در این مدت بیش از ۴ میلیون و ۶۰ هزار قطعه مرغ گرم به صورت تنظیم بازار در بازارها عرضه شده است که توانست نقش قابل توجهی در مدیریت تقاضا داشته باشد.

وی تصریح کرد: تولید مرغ در استان قزوین در حال حاضر ۲ برابر میزان نیاز استان است و همین مسئله ضمانتی برای عدم کمبود مرغ در استان قزوین است.

کد خبر: ۹۵٬۳۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha