۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴
تامین ۱۰ درصد آب شرب استان بوشهر از شیرین‌سازی آب خلیج فارس
مدیر عامل آب و فاضلاب استان بوشهر خبر داد

تامین ۱۰ درصد آب شرب استان بوشهر از شیرین‌سازی آب خلیج فارس

بوشهر- حمزه‌پور مدیر عامل آب و فاضلاب استان بوشهر از تامین ۱۰ درصد آب شرب استان بوشهر از شیرین‌سازی آب خلیج فارس خبر داد.

عبدالحمید حمزه پور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تامین آب مورد نیاز مردم استان به ویژه در حوزه آب شرب از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان استان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی افزود: چندین پروژه به طور همزمان در حوزه آبرسانی در استان در دست اجراست و تکمیل هر کدام از این پروژه‌ها موجبات رفع بخشی از مشکلات مردم می‌شود.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان بوشهر خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی، مهم‌ترین و بهترین راهکار برای غلبه بر کم‌آبی در استان، اجرای پروژه‌های آب‌شیرین‌کن است که با حمایت مدیریت ارشد استان برای تامین اعتبارات آنها اهتمام می‌ورزیم.

حمزه‌پور از تامین ۱۰ درصد آب شرب استان بوشهر از شیرین‌سازی آب خلیج فارس خبر داد و تصریح کرد: در شرایط کنونی ۱۰ درصد آب شرب استان از شیرین‌سازی آب خلیج فارس تامین می‌شود که برای رساندن آن به بالاترین میزان از همه توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی اضافه کرد: صرفه‌جویی در مصرف آب و جلوگیری از هدررفت آب از اساسی‌ترین راهکارها برای پیشگیری از کمبود آب است و از مردم استان انتظار داریم همکاری کنند.

حمزه‌پور گفت: رسانه‌ها نیز در راستای فرهنگ‌سازی برای مصرف بهینه باید کمک کنند تا بتوانیم نسبت به عبور از بحران بی‌آبی به موفقیت برسیم.

کد خبر: ۹۵٬۳۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha