۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
وبینار بازار چین برگزار شد
با همکاری سازمان توسعه تجارت و اتاق بازرگانی اصفهان؛

وبینار بازار چین برگزار شد

وبینار بازار چین با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان و با حضور شرکت‌های اصفهانی برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، در این نشست مجازی که به صورت پرسش و پاسخ برگزار شد سیدرضا سیدآقازاده، مدیرکل دفتر آسیا و اقیانوسیه و محسن رضایی‌پور، دبیر میز چین و آ. سه. آن سازمان توسعه تجارت ایران به سوالات شرکت‌کنندگان پاسخ دادند.

خاطرنشان می‌سازد، چگونگی ارزیابی اعتبار شرکت‌های چینی، نحوه انتخاب شرکای محلی، شیوه ورود به بازار در مورد محصولات مختلف از جمله باطری خودرو، قیر، محصولات معدنی و ارائه خدمات فنی و مهندسی، نحوه عقد قراردادهای تجاری و پیگیری اختلافات تجاری و امکان صادرات محصولات مختلف به چین مانند تجهیزات پزشکی اهم مواردی بود که از سوی شرکت‌های اصفهانی مطرح شد.

گفتنی است، سازمان توسعه تجارت ایران به منظور توانمندسازی شرکت‌های ایرانی در بازارهای بین‌المللی مجموعه‌ای از برنامه‌های آموزشی را برگزار می‌کند و در این راستا به زودی کلاس‌های آموزشی میانمار، هند،   چین، پاکستان، افغانستان، ترکیه، استرالیا، ژاپن و سایر کشورها برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۹۵٬۳۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha