۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
مشکلات تولید کنندگان در مراکز داوری خانه صنعت ومعدن پیگیری می شود
در گفت و گو با بازار عنوان شد؛

مشکلات تولید کنندگان در مراکز داوری خانه صنعت ومعدن پیگیری می شود

مشهد- آیین افتتاح «سازمان داوری تعاون»،«مرکز داوری و میانجی گری صنعت و معدن» و«مرکز داوری هدایت» با حضور مقامات قضایی در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ آیین افتتاح «سازمان داوری تعاون»،«مرکز داوری و میانجی گری صنعت و معدن» و«مرکز داوری هدایت» با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، معاون اول قوه قضاییه و همچنین حجت الاسلام والمسلمین صادقی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور در سالن همایش های بین المللی صدا وسیما و به صورت ویدیو کنفرانس همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در حاشیه این مراسم در خانه صنعت،معدن وتجارت خراسان رضوی در گفت وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه با توجه به اینکه امسال به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است و  همواره تأکید رهبر معظم انقلاب بر گشایش در امر تولید بوده است،عنوان کرد: با افتتاح سازمان داوری خانه های صنعت و معدن، میانجیگری و رسیدگی به مشکلات و موانعی که بر سر راه  تولید و دست اندرکاران امر تولید به وجود می آید از جمله وظایف این مرکز خواهد بود.

محمود رفسنجانی با اشاره به اینکه امیدواریم با راه اندازی سه شعبه در سازمان داوری خانه صنعت و معدن مرکب از قضات بازنشسته و همچنین اساتید دانشگاه و کارشناسان خانه صنعت و معدن بتوانیم مشکلات بخش تولید را تا حدودی رفع کنیم،عنوان کرد:با این ترکیب هر شعبه سه عضو دارد که مشکلات قضایی فعالان بخش تولید و صنعت  در خانه صنعت و معدن در این شعب داوری و رسیدگی خواهد شد.

رئیس شورای حل اختلاف استان خراسان رضوی همچنین با اشاره به محاسن راه اندازی این مرکز داوری در خانه صنعت و معدن خراسان رضوی بیان کرد:این مرکز هم باعث سرعت در رسیدگی پرونده ها خواهد شد و هم اینکه با این مرکز از ورود پرونده های فراوان به دادگستری جلوگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد:این فرایندی که انجام خواهد شد امر بسیار خوبی برای صنعتگران در سطح شهر مشهد است و انشاالله در آینده در سطح شهرستان های بزرگ استان خراسان رضوی هم راه اندازی خواهد شد.

کد خبر: ۹۵٬۲۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha