۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
۱۷۵ میلیارد تومان برای ایمن سازی راه های مازندران هزینه شد
مدیرکل راهداری مازندران:

۱۷۵ میلیارد تومان برای ایمن سازی راه های مازندران هزینه شد

ساری- نجفی، مدیرکل راهداری مازندران گفت: ۱۷۵ میلیارد تومان طی هشت سال گذشته برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان مازندران هزینه شده است.

عباسعلی نجفی در گفتگو با خبرنگار بازار میزان اعتبار تخصیص داده شده برای ایمن سازی محورها و احداث کنارگذر در استان را ۱۷۵ میلیارد تومان ذکر کرد.

وی با بیان اینکه ۳۲۵ کیلومتر کنارگذر از شرق تا غرب استان کشیده شده است، توجه به ایمن سازی را امری مهم دانست و گفت: در دولت کنونی اعتبارات خوبی برای ایمن سازی محورها تخصیص داده شده است.

وی سطح راه های استان را ۱۰ هزار کیلومتر ذکر کرد و گفت: سالانه ۱۱ تا ۱۳ درصد از ترددهای کشور در راه های استان انجام می شود، از این رو توجه به ایمن سازی و نگهداری آن امری مهم است.

نجفی درباره طرح راهداری محوری گفت: انسجام در عملیات راهداری و بسیج امکانات و نیروها از جمله اهداف این طرح است و در آن ۱۳ طرح و برنامه به صورت خاص مدنظر قرار می گیرد که حذف چاله و خرابی آسفالت، پاکسازی شانه و حاشیه از جمله آن است.

مدیرکل راهداری مازندران با عنوان اینکه ۲۰۰ نقطه حادثه خیز در راه های استان طی دو سال گذشته رفع شده است، افزود: در حال حاضر ۷۲ نقطه حادثه خیز در راه های استان وجود دارد که امسال نسبت به رفع آن برنامه ریزی می شود.

وی از اجرای طرح آسفالت حفاظتی در مسیر قائمشهر - ساری خبر داد و گفت: هزینه این آسفالت کمتر از آسفالت عمومی است.

کد خبر: ۹۵٬۲۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha