۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
۸ هزار و ۱۰۰ تفاهم نامه با صنایع و کشاورزان زنجان منعقد شد
مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان:

۸ هزار و ۱۰۰ تفاهم نامه با صنایع و کشاورزان زنجان منعقد شد

زنجان- علیزاده، مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: شرکت توزیع برق زنجان در سال جاری برای مدیریت مصرف برق هشت هزار و ۱۰۰ تفام نامه با صنایع و کشاورزان منعقد کرده است.

علیرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: با توجه به افزایش دمای هوا و کاهش بارندگی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته وزارت نیرو برنامه های مدونی با هدف عبور موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۰ طراحی و اجرا کرده است.

وی اظهار کرد: این شرکت در سالجاری هشت هزار و ۱۰۰ تفاهم نامه با صنایع و کشاورزان در خصوص مدیریت زودهنگام مصرف برق، کنترل مصارف در ادارات تا ۵۰ درصد در ساعات اداری و کاهش۹۰ درصدی مصرف در ساعات غیر اداری، کنترل دستگاه های سرمایشی در بانک ها و سایر ادارات و مدیریت مصرف در بخش خانگی و اطلاع رسانی در حوزه فرهنگ سازی در سطح استان با استفاده از بنرهای محیطی و بهره گیری از  فضای مجازی و اپلیکیشن برق من اقدامات موثری در جهت مدیریت مصرف برق انجام داده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان به تاثیر استفاده غیرمجاز از برق برای راه اندازی دستگاه های تولید ارز دیجیتال در افزایش پیک بار کشور به اقدامات شرکت توزیع در رابطه با جمع آوری رمز ارز های غیر مجاز اشاره کرد و گفت: در راستای کاهش نوسان ولتاژ و خاموشی به ویژه در ساعات پیک مصرف برق و وارد کردن خسارت به تجهیزات صنعت برق، برخورد با مرکزهای غیر مجاز از ابتدا با جدیت دنبال شده و در سال جاری نزدیک به بیش از یک هزار ماینر کشف شده است.

علیزاده تاکید کرد: استفاده از وسایل برقی با برچسب انرژی بالا، عدم استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج بار و تنظیم دمای کولرهای گازی حداقل ۲۵ درجه و حفظ درجه کند کولر از دیگر عواملی است که می تواند در  کاهش مصرف برق بسیار موثر می باشد.

کد خبر: ۹۵٬۲۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha