۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
برق ۲۱ اداره پرمصرف در مازندران قطع شد
سرپرست شرکت برق مازندران:

برق ۲۱ اداره پرمصرف در مازندران قطع شد

ساری- سرپرست شرکت برق مازندران از قطع برق ۲۱ دستگاه اجرایی و اداری پرمصرف استان طی پنج روز گذشته در چهار شهرستان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از برق مازندران، سید کاظم حسینی اظهار داشت: برق ۲۱ اداره، مراکز تفریحی و دانشگاه‌ها به علت رعایت نکردن الگوی مصرف در ۴ شهر مازندران قطع شد.

وی گفت: پنج روز گذشته برق ۲۱ دستگاه اجرایی و اداری استانی و شهرستانی در ساری ، قائمشهر ، بابل و آمل براساس مصوبه ۹ خرداد هیات وزیران که همه دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی غیردولتی را ملزم به رعایت معیارهای مصرف بهینه برق و کاهش آن به میزان ۵۰ درصد، نسبت به سال گذشته شده کرده بود تا اطلاع بعدی قطع شد.

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران افزود: پایش مصرف برق در ۵۰۶ دستگاه اداری و اجرایی در مناطق زیر پوشش این شرکت با توجه به سیاست‌های ابلاغی از سوی توانیر و لزوم مدیریت بار مصرفی ادارات تا پایان پیک در سطوح مختلف بصورت روزانه انجام می گیرد.

حسینی کارنامی گفت: دستگاه های اجرایی، اداری یا مجموعه‌هایی مانند بانک‌ها الگوی مصرف وکاهش ۵۰ درصدی مصرف برق را رعایت نکنند ، ابتدا به آن‌ها اخطار داده می‌شود و در نوبت دوم نیز نسبت به قطع موقت برق تا زمان اصلاح وضع اقدام می‌شود.

کد خبر: ۹۵٬۱۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha